دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
در راستای کاهش مراجعه حضوری جامعه هدف به شعب و تسهیل دسترسی به خدمات بانکی، اعطای تسهیلات به ایثارگران به‌صورت غیرحضوری می‌شود.
به گزارش آوای خزر، برات کریمی، مدیر عامل بانک دی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بانک دی را خدمت‌رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران دانست و گفت: با حمایت‌های صورت گرفته از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و راه‌اندازی میزهای خدمت در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌ها توانسته‌ایم به یکی از دغدغه‌های جامعه ایثارگری برای دسترسی به شعب و خدمات بانکی بانک دی پاسخ دهیم و بزودی میزهای خدمت این بانک در همه شهرهای کشور راه‌اندازی خواهند شد. همچنین با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری متقابل با پست‌بانک، امکان برخورداری جامعه معظم ایثارگری از ارائه خدمات بانک دی هم‌زمان در 6 هزار باجه بانکی و 627 هزار نقطه تماس مناطق روستایی پست‌بانک فراهم شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای افزایش سهم جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران از سبد تسهیلاتی بانک دی از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه خدمات به جامعه ایثارگری است که در پی آن ارائه تسهیلات خُرد در قالب قرض‌الحسنه و عقود مبادله‌ای به اشخاص حقیقی و تخصیص اعتبار به صندوق اشتغال و کارآفرینی جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران از محل منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک در دستور کار شعب قرار گرفت.

مدیرعامل بانک دی همچنین اعطای تسهیلات به‌صورت غیرحضوری از بستر سامانه‌های بانکداری الکترونیک بانک دی را از دیگر اقداماتی برشمرد که در راستای کاهش مراجعه حضوری جامعه هدف به شعب و تسهیل دسترسی به خدمات بانکی در حال انجام است و تأکید کرد: با عملیاتی شدن این پروژه، سرعت ارائه تسهیلات به مشتریان و جامعه معظم ایثارگری به‌طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

کریمی با اشاره به همگرایی ایجاد شده و تمرکز بر هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشترک بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در طول یک سال گذشته تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل و با تکیه بر تمرکز منابع مالی بسیاری از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در بانک به امضا رسیده است که از جمله آن‌ها می‌توان به انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان اقتصادی کوثر، شرکت سرمایه‌گذاری شاهد، سازمان فرهنگی- سیاحتی کوثر، صندوق قرض‌الحسنه شاهد، بیمارستان‌های خاتم‌الانبیاء(ص)، ساسان و... اشاره کرد.

وی با بیان این‌که بانک دی پس از افزایش سرمایه صورت گرفته از لحاظ میزان سرمایه در رتبه پنجم بانک‌های خصوصی قرار گرفته است، گفت: در همین حال تلاش شد به‌طور هم‌زمان با پیگیری موضوع افزایش سرمایه، زیان انباشته بانک نیز کاهش یابد که در این موضوع نیز دستاوردهای بزرگی نصیب بانک دی شده است و زیان انباشته بانک دی طی یک سال حدود 50 درصد کاهش یافته است.

توصیه‌های ضروری به ایثارگران با توجه به موج پنجم کرونا

مدیرعامل بانک دی کاهش قیمت تمام‌شده پول را از دیگر اقدامات شاخص بانک دی دانست و گفت: قیمت تمام‌شده پول در پایان سال 1398 از مرز 22 درصد فراتر رفته بود که با تغییر نگرش و هدف‌گذاری‌های مؤثر و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، این نسبت در پایان سال 1399 با 7 درصد کاهش به 15 درصد کاهش یافته است. در بخش منابع بانک، در یک سال گذشته شاهد رشد 55 درصدی بودیم و منابع ارزان‌قیمت بانک نیز رشد 347 درصدی را در این مدت تجربه کرده است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور به‌ویژه در دوره شیوع بیماری کرونا این میزان رشد، بسیار قابل توجه است.

انتهای پیام/1005

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار