دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه اعلام کرد
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: متأسفانه اکنون ۴ الی ۵ نماینده قبلی طی نامه نگاری‌ها و مکاتباتی که دارند، می‌خواهند یک‌بار دیگر این امتیاز(منطقه آزاد)از استان مازندران گرفته شود.
مکاتبات 4-5 نماینده سابق برای حذف منطقه آزاد از مازندران

به گزارش آوای خزر از شهرستان گلوگاه، علی محمد شاعری سه‌شنبه شب در دومین یادواره 7 شهید روستای هشتتیکه گلوگاه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم مازندران اظهار داشت: در حوزه دفاعی وظیفه داریم روحیه بسیجی و جهادی و آمادگی کامل نظامی، امنیتی و خود مراقبتی داشته باشیم؛ هر چند که سپاه، بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) به وظایف خود به‎خوبی عمل می‌کنند و خیال‌مان جمع است.

وی افزود: به‌تدریج عبور از نظام توسط خود مردم بی‌تجربه‌ای که در اروپای شرقی و آسیای میانه داشتند حواس‌هایمان را جمع کرده و بدانیم کشور با یک جنبش اجتماعی- سیاسی مواجه است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از طریق شبکه‌های مجازی، رسانه‌های بیگانه لحظه به لحظه نظام را زیر نظر دارند، خاطرنشان کرد: آنها کارآمدی و مدیریت نظام را نشانه گرفتند تا آن را مخدوش کنند، لذا کسانی که مسئولیت خدمت به مردم را دارند و پشت سر ولایت با روحیه بسیجی در حوزه دفاعی و امنیتی کار می‌کنند، مطمئناً برنامه دقیقی برای خدمت‌رسانی به مردم دارند.

شاعری ادامه داد: از رئیس جمهور گرفته تا نمایندگان مجلس و قوه قضائیه همه باید قانونمند عمل کنند و سر تا پا خادم ملت باشند، زیرا کوچکترین نارضایتی از سمت مردم به اعتماد اجتماعی آسیب می‎زند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر انقلاب برای نامگذاری سالها تاکید داشتند، اظهار داشت: مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از سرمایه‌های ملی و حمایت از تولیدات داخلی، حلقه‌های گمشده ملت ایران است و ما باید این مسائل را دریابیم‌.

این مسئول بیان داشت: ایران با داشتن یک سرزمین حاصلخیز نباید دست خود را مقابل کشورهای اروپایی و آمریکایی دراز کند، البته با اینکه با یکدیگر تبادل اقتصادی داریم اما نباید نیازمند آمریکا باشیم زیرا این یک تفکر اسلامی است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود درباره انتخاب یک منطقه در مازندران به عنوان منطقه آزاد تجاری گفت: در این زمینه با 12 نماینده، استاندار مازندران، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و معاون اول رئیس جمهور توافق شد که بنادر مازندران مورد بررسی قرار بگیرند و هر بندری که شرایط لازم برای ایجاد منطقه آزاد را دارد، انتخاب شود.

وی ادامه داد: آنها نیز طبق نظر کارشناسی بررسی کردند و گفتند که بندر امیرآباد ظرفیت لازم را برای منطقه آزاد شدن دارد و بعد از آن استانداری مازندران طرح را تصویب و به دبیرخانه شورای مناطق آزاد ارسال و آنها نیز این طرح را تصویب کردند و در ادامه در شورای مناطق آزاد به تصویب رسید که اکنون فقط مانده است تا دولت، مجلس و شورای نگهبان آن را به تصویب نهایی برسانند.

شاعری تصریح کرد: متاسفانه اکنون ۴ الی ۵ نماینده قبلی طی نامه نگاری‌ها و مکاتباتی که دارند می‌خواهند یک‌بار دیگر این امتیاز از استان مازندران گرفته شود، اما بدانید که ملاک، کار کارشناسی است.

عضو مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بندر امیرآباد واجد شرایط لازم است و اگر منوط بر بازدید دولتمردان و ریاست جمهوری از بنادر مازندران شود، قطعا این بندر باید امیرآباد باشد و رئیس جمهور باید به مطالبات مردم پاسخ دهد.

شاعری با بیان اینکه منطقه آزاد تجاری در مازندران بهترین هدیه دولت یازدهم به مردم این استان است که نباید آن را با جهالت به کام مردم تلخ کنیم، خاطرنشان کرد: اگر بندر امیرآباد زیرساخت‌های لازم جهت صادرات محصولات را نداشت هیچگاه اصرار نمی‌کردم اما چون از لحاظ زیرساخت‌ها قطب کریدور شمال جنوب است و نقش پویایی در اقتصاد کشور مخصوصا مازندران دارد، لذا آزاد شدن آن به نفع استان مازندران است.

وی در پایان گفت: در این مقطع خلاهایی که در مازندران وجود داشت با چشیدن این طمع شیرین جبران و کم لطفی‌هایی که طی سالیان دراز به مازندران شده است جبران می‌شود، ۱۳۰ الی ۱۵۰ هزار نفر بیکار داریم و دولت باید کمک کند تا این طرح(منطقه آزاد) به تصویب برسد.

انتهای پیام/ 1002

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار