دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
فرمانده انتظامی ساری خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان "ساری"، از شناسایی و دستگیری پنج عضو باند سرقت با 25 فقره سرقت و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه خبر داد .
به گزارش آوای خزر،سرهنگ"زیداله کاظمی" با اعلام این خبر گفت: در راستای برخورد و مقابله با سارقان   منزل، در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر سرقت منزل، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت .
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، افرادی با سکونت در یک منزل مجردی واقع در یکی از مناطق مسکونی شهر، در امر سرقت منازل شهروندان فعالیت دارند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری،خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی این منزل مجردی تحت کنترل قرار گرفت،  و افراد ساکن در آن تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند.
سرهنگ کاظمی، افزود : با تشکیل تیم عملیاتی و بررسی همه جانبه ماموران در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی با ورود به منزل مورد نظر، هر پنج متهم به سرقت را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: متهم اصلی پرونده و سرکرده باند به نام"ح- ح"  به همراه همدستانش در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، به بیش از 25 فقره انواع سرقت منزل، داخل خودرو و .. اقرار کردند .
سرهنگ کاظمی اظهار داشت : در بازرسی  از محل سکونت این افراد، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل باند اتومبیل، کتاب خطی و تاریخی، دوربین عکاسی، دوچرخه ، ضبط و پخش اتومبیل، دوربین مدار بسته، لوازم داخلی خودرو کشف شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند و اقدامات لازم برای بازگرداندن اموال مسروقه به مالکان آن در دستور کار قرار گرفت.
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار