دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران
مشكلات تيم فوتبال نساجي قائمشهر با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعی استاندار مازندران بررسی و بر حمایت از ورزش مازندران تأکید شد.
مشکلات تیم نساجی قائمشهر بررسی شد

به گزارش آوای خزر از ساری، علیرضا يونسيرستمی بعدازظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات تیم فوتبال نساجی قائمشهر، اظهار داشت: از تمام ظرفیت استان و کشور برای حمایت از ورزش مازندران استفاده می‌کنیم و از ورزشکاران جوانمرد می‌خواهيم تا با همه توان از حیثیت ورزش مازندران دفاع کنند.

وی در ديدار با كادر فني و بازيكنان تيم فوتبال نساجي قائمشهر با اشاره به ایام اربعین حسینی (ع)، تصريح كرد: آقا ابا عبدالله الحسين (ع) پس از قرن‌ها به خاطر عدالت‌خواهی٬ جوانمردی٬ حق‌جویی و آزادمنشی در تاریخ و قلوب احرار ماندگار شد و برای اثبات حق در برابر ناملایمات ایستاد.

معاون استاندار مازندران با بیان اينكه مسئولان به شما ورزشکاران افتخار می‌کنند، افزود: مردم مازندران عاشق فوتبال و ورزشکاران خود هستند، یک ورزشکار باید پستی‌ها و بلندیهای این عرصه را با همت خود طی کند تا به قله‌های افتخار دست یابد.

یونسی رستمی با بيان اينكه چشم مردم مازندران به شما ورزشکاران است و ما بصورت همه جانبه از کادر فنی و بازیکنان غیور نساجی قائمشهر حمایت می کنیم، اظهار داشت: ما مسئولان خدمتگزار شما هستیم و در تلاشیم مشکلات باشگاه نساجی را از پیش رو برداريم.

در اين ديدار كه مديركل حوزه استاندار، مديركل ورزش و جوانان مازندران، سرمربي، مربيان و بازيكنان تيم فوتبال نساجي قائمشهر حضور داشتند، محمود فكري و برخي از بازيكنان با قدرداني از حمايت ربیع فلاح استاندار مازندران از ورزش این استان، به بيان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

لازم به ذکر است که این نشست، پس از تجمع اعتراض‌آمیز بازیکنان و کادر فنی فوتبال نساجی قائمشهر مقابل استانداری مازندران برگزار شد و آنها خواستار رسیدگی به وضعیت مالی تیم محبوب خود شدند.

مشکلات تیم نساجی قائمشهر بررسی شد

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار