دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
فرمانده سپاه محمودآباد:
انقلاب ایران در مسیر اصلی خود به‌پیش می‌رود/ اجرای 450 برنامه توسط سپاه محمودآباد در 41 سالگی انقلاب
فرمانده سپاه محمودآباد از اجرای 450 برنامه ریز و درشت توسط این نهاد به مناسبت 41 سالگی انقلاب اسلامی خبرداد و با اشاره به خصوصیت های این حماسه ملی که در سال 57 رقم خورد، اعلام داشت: انقلاب اسلامی در طول سال‌ها از خط مستقیم مطلقاً زاویه پیدا نکرده است و اهدافش همان اهداف، خط همان خط، و راه، همان راه است.

به گزارش آوای خزر از شهرستان محمودآباد، سرهنگ اسماعیل ابراهیم نژاد عصر امروز در نشست خبری که در محل فرماندهی سپاه محمودآباد برگزار شد، حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را سیلی دوم به آمریکا دانست و افزود: اگر یک سیلی به پایگاه نظامی آمریکا زدیم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن سیلی و مشت محکم دیگری بر دهان آمریکا خواهیم زد .

وی در خصوص ویژگی‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام (ره) در بیان ویژگی‌های انقلاب فرمودند مردم خودشان انقلاب کردند، انقلاب تحفه ای است که خداوند از عالم بالا برای ملت ما هدیه فرستاد وما باید شکرگزار باشیم و این انقلاب باید در طول زندگی و برای نسل های آینده سرمشق باشد.

فرمانده سپاه محمودآباد درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص بیان کرد: یکی از خصوصیات انقلاب اسلامی در طول سال‌ها باوجود همه مزاحمت و دشمنی و تهدیدات گوناگون این بوده است که از خط مستقیم در انقلاب مطلقاً زاویه پیدا نکرده است و اهدافش همان اهداف، خط همان خط، و راه، همان راه است.

سرهنگ ابراهیم نژاد با اعلام برنامه‌های دهه مبارکه فجر در محمودآباد خاطرنشان کرد: امسال حدود 30 عنوان برنامه محوری در خدمات رسانی، میز خدمت، امنیت پایدار، گشت رضویون و...با حدود 450 برنامه ذیل این برنامه های محوری در سطح محلات محمودآباد داریم.

فرمانده سپاه محمودآباد با اشاره به اهمیت دهه فجر گفت: اگر بخواهیم از امام و شهدا، رزمندگان و مقام معظم رهبری صحبت کنیم ایامی بهتر از ایام دهه فجر نیست. لذا یادی می‌کنیم از معمار کبیر انقلاب و خدا را شاکریم که بعد از 40 سال به گفته مقام معظم رهبری نه شعار ما تغییر کرد و نه هدف ما تغییر کرده است.

انقلاب ایران در مسیر اصلی خود به‌پیش می‌رود/ اجرای 450 برنامه توسط سپاه محمودآباد در 41 سالگی انقلاب

وی با برشمردن ویژگیهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: این انقلاب، بزرگترین و مردمی ترین انقلاب دنیاست و در مقابل تمامی وسوسه های جهانی مقاومت کرد. پس از انقلاب استکبار با تمام توان خود در صدد ضربه زدن به ما بود اما ایستادگی کردیم بنابراین باید از خصوصیات انقلاب گفت.

ابراهیم نژاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک چله را بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر گذاشته است، افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است تا این حقایق برای نسل جوان گفته شود و آنان بیشتر با انقلاب آشنا شوند.

فرمانده سپاه محمودآباد با برشمردن برنامه های دهه فجر عنوان کرد: در اولین روز از دهه مبارک فجر تجدید پیمان با رهبری و آرمان امام شهدا، دیدار با امامان جمعه محمودآباد و سرخرود انجام شد.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا در روستاها و مناطق مختلف شهرستان، برگزاری آبروی محله در سطح محلات، برگزاری نشست روشنگری با موضوع انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات 2 اسفند، برگزاری نشست‌های بصیرتی (تبیین آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری)، اعزام بسیجیان در اردوهای جهادی در روستاهای هدف، فعال سازی گشت رضویون(ایجاد امنیت پایدار در تمام شهرستان)، اعزام پزشکان بسیجی و برپایی ویزیت رایگان و مشاوره حقوقی در روستاها، و برگزاری برنامه های ورزشی و مسابقات بومی محلی در سطح مساجد و پایگاه های مقاومت از دیگر برنامه‌های سپاه میاندورود در فجر 98 است.

برجسته سازی یاد و خاطره شهدای انقلاب در طول دهه فجر، فعال سازی ایستگاه انقلاب در سه راه شهر(فضای مجازی-اعزام راوی در مدارس)، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با محوریت کتاب سردار سلیمانی، دیدار با خانواده شهدا - شهدای انقلاب، عطرافشانی گلزار شهدا، افتتاحیه پایگاه مقاومت، مراسم کلنگ زنی خانه محروم در 2 روستا، برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان، برگزاری بزرگداشت مادران، فرزندان و همسران  شهدا با عنوان مادران مردآفرین، نشست‌های تحکیم خانواده و محفل انس و مودت با حضور پاسداران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نیز در لیست برنامه‌های دهه فجر سپاه محمودآباد قرار دارد.

ابراهیم نژاد همچنین حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را کلیدی ترین برنامه در دهه فجر اعلام و از همه آحاد مردم برای شرکت در این تجمع حماسی و ملی دعوت کرد تا سیلی محکمتری به آمریکا بزنند و آنجا وحدت و همدلی وانگیزه وتجدید پیمان با امام راحل و رهبری را نشان دهند.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: دغدغه سردار شهید این بود که ولایت را تنها نگذارید و خودشان را سرباز ولایت می‌دانستند؛ اگر خبرنگار، طلبه، کارگر، کارمند و در هر صنفی که هستیم باید در سنگر و سرباز ولایت باشیم.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1004

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار