دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
مدیر برنامه‎های نیما و نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با آوای خزر:
مدیر برنامه‎های نیما و نوشاد عالمیان با اشاره به اینکه برادران المپیکی تنیس روی میز ایران هنوز بیمه نیستند و اسپانسر مالی ندارند، گفت: فدراسیون تنیس روی میز باید حمایت‌های بیشتری از این دو برادر قهرمان داشته باشد.
«نیما و نوشاد» نیازمند حمایت بیشتر هستند/ قهرمانان از پایه‎های اصلی کشور هستند/ نگذاریم قهرمانان به‌جز پیروزی دغدغه دیگری داشته باشند

یاسر عباسی در گفتگو با آوای خزر با بیان اینکه توجه به نخبگان و قهرمانان جامعه باید در اولویت کاری مسئولان باشد، اظهار داشت: قهرمانان جزء پایه
های اصلی جامعه هستند و از آنجا که در کشور نیاز به الگو داریم، لذا باید سرمایهگذاری خوبی نسبت به نخبگان و قهرمانان صورت بگیرد.

وی افزود: مازندران در عرصه ورزش و رشته‌های مختلف صاحب عنوانهای جهانی و بینالمللی است و خانوادههای ورزشی زیادی در مازندران داریم که هر یک از آنها میتوانند سرمشق خوبی از اخلاق، تجربه و تخصص باشند که با حمایت و پشتیبانی بیشتر، تبدیل به اسوههایی میشوند که تا همیشه میتوان از آنها به نیکی یاد کرد.

این فعال ورزشی بیان کرد: در المپیک 2016 شاهد بودیم که مازندران بیشترین ورزشکار المپیکی را در کاروان ورزشی داشت؛ در رشته‌های مطرحی چون کشتی، تکواندو، وزنهبرداری و تنیس روی میز، که همه اینها توانمندیها و از طرفی سرمایههای معنوی برای این استان به شمار میروند.

وی ادامه داد: یکی از بهترین نمونههای ورزشی مازندران را باید در خانواده عالمیان جستوجو کرد، جایی که پس از برادران خادم(رسول و امیررضا)، نیما و نوشاد عالمیان اکنون سرمایههای مهمی برای کشور محسوب میشوند، آنها اهل شهر بابل هستند و توانستند برای المپیک 2016 ریو کسب سهیمه کنند و این موضوع در ورزش کشور و رشته تنیس روی میز بیسابقه بوده است.

مدیر برنامههای برادران عالمیان با اشاره به اینکه نیما و نوشاد نخستین برادران المپیکی پینگ پنگ جهان هستند و پدر آنها نیز عضو تیم ملی تنیس روی میز بوده است، اظهار داشت: میتوان گفت که این رشته ورزشی در خانواده عالمیان جا افتاده است و قهرمانان ارزندهای از خانواده عالمیان برای کشور افتخار کسب کردند.

«نیما و نوشاد» نیازمند حمایت بیشتر هستند/ قهرمانان از پایه‎های اصلی کشور هستند/ نگذاریم قهرمانان به‌جز پیروزی دغدغه دیگری داشته باشند

عباسی ادامه داد: نوشاد یک ورزشکار استثنایی است و در سن 20 سالگی توانست «وانگ لی چین» قهرمان المپیک و جهان و اسطوره پینگ پنگ جهان را در چین شکست دهد.

وی با بیان اینکه چین بیش از یک میلیارد و 300 جمعیت و 105 میلیون بازیکن حرفه‌ای پینگ پنگ دارد، گفت: این کشور توانست دو سهیمه المپیک را در پینگ پنگ به دست آورد اما تنها از یک استان ایران با 3 میلیون جمعیت، دو بازیکن المپیکی در همین رشته داریم.

مدیر برنامه‌های برادران عالمیان با اشاره به دو پیروزی شیرین نوشاد در 2012 لندن و حتی شکست‎های پُرغرور او، اظهار داشت: "آدام شرارر" رئیس وقت فدراسیون ITTF با دیدن بازی‌های نوشاد اعلام کرد که «از بازی او و خود او به قدرت خدایی که مردم ایران از او دم می‎زنند ایمان آوردم».

عباسی با بیان اینکه نیما و نوشاد خود را وقف ورزش کردند، افزود: اکنون این دو برادر رنکینگ نخست تنیس روی میز ایران را دارند و یک سرمایه مهم برای کشور هستند، لذا مسئولان و دست‎اندرکاران این ورزش باید در حفظ و نگهداری قهرمانان که بسیار مهمتر از قهرمانی است، تلاش کنند.

وی ادامه داد: نیما و نوشاد هنوز بیمه نیستند و اسپانسر ندارند و این برای ورزش کشور یک ضعف است که قهرمانان المپیکی آن با افتخارات فراوان، به‎خوبی حمایت نمی‎شوند.

مدیر برنامه‎های برادران عالمیان با اشاره به افت نوشاد و از دست رفتن فرم ایده‎آل او در مقطعی از زمان، گفت: در این شرایط، پدرش رحمت عالمیان به مدت 9 ماه در بحث "فورهند" با او تمرین کرد و اکنون ضربات فورهند نوشاد بهتر شده است و آمادگی خوبی برای بازی‎های آینده دارد.

«نیما و نوشاد» نیازمند حمایت بیشتر هستند/ قهرمانان از پایه‎های اصلی کشور هستند/ نگذاریم قهرمانان به‌جز پیروزی دغدغه دیگری داشته باشند

عباسی بیان کرد: نیما و نوشاد عالمیان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا برای کشور افتخارآفرینی کنند و پرچم ایران را در رقابت‎های مختلف به اهتزاز درآوردند، لذا باید دست به دست هم بدهیم تا آنها با کمترین دغدغه به مسابقات اعزام شوند و بجز پیروزی‎های شیرین به مسائل دیگری فکر نکنند.

وی ادامه داد: شرکت در رقابت‌ها‌ و تورهای آسیایی، جهانی و بین‌المللی نیاز به هزینه دارد و این موضوع برای برادران عالمیان دغدغه مهمی شده است، زیرا آنها نیز تاکنون و در حد توان، هزینه کردند و اکنون نیازمند حامی مالی هستند، فدراسیون تنیس روی میز باید حمایت‌های بیشتری از این دو برادر قهرمان داشته باشد.

مدیر برنامه‎های نیما و نوشاد بیان کرد: برادران عالمیان حریف تمرینی خاصی ندارند، در حال حاضر به طور مرتب، تمرینات صبح و بعد از ظهر خود را انجام می‌دهند تا فرم آنها ایده‎آل شود.

عباسی در پایان با اشاره به زحماتی که رحمت عالمیان (پدر نوشاد و نیما عالمیان) برای تربیت و موفقیت‎های ورزشی آنها متقبل شده است، گفت: ایشان باید به عنوان پدر نمونه استانی و کشوری معرفی شود، زیرا هر دو فرزند خود را به‎خوبی از لحاظ اخلاقی و ورزشی تربیت کرده است و اکنون این دو برادر المپیکی از افتخارآفرینان استان و کشور هستند، لذا چنین اقدامی، کمترین کار در حق این پدر دلسوز و فداکار است.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار