دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۲۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
نماینده مردم ساری و میاندرود:
عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت‎گیری مجلس و نظام اسلامی به سمت مشارکت حداکثری است، لذا از بین آنهایی که رد صلاحیت شدند؛ اگر حق کسی ادا نشده و از حقوق خود محروم شده باشد، چه در سطح شهرستان میاندرود یا سایر شهرستانهای استان، از او دفاع می کنم.
در عزل‌ها دخالت نمی‎کنم/از حق کاندیداهایی که به ناحق رد صلاحیت‎شوند، دفاع می‌کنم/ برخی‌ها می‎خواهند در یکپارچگی مازندران شکاف ایجاد کنند

به گزارش آوای خزر از میاندرود، علی‌اصغر یوسف‌نژاد امروز در آیین معارفه شهردار جدید سورک با بیان اینکه بخش میاندرود در بین بخشهای هشت گانه مازندران دارای زیرساختهای مناسبی است و باید از این ظرفیتها استفاده کنیم، اظهار داشت: مازندران یک کلان‌شهر است و نگاهها باید استانی باشد، کشاورزی و صنعت و گردشگری در یک نقطه از این استان برای سایر نقاط آن نیز تأثیرگذار است.

وی افزود: اما برخی‌ها می‌خواهند بین این یکپارچگی شکاف ایجاد کنند در حالیکه موضوع تأثیرپذیری همه نقاط استان از یکدیگر، طبیعی است.

نماینده ساری و میاندرود با اشاره به اینکه طرح دهیاریها در مجلس انجام شده و در آن کلیات امنیت شغلی دهیاران و شوراهای اسلامی آمده است، گفت: طرح مذکور برای این است تا بودجه مالی شهرداریها و دهیاریها تقویت شود.

یوسفنژاد بیان کرد: در عزل‌ها دخالت نمیکنم و در نصب‌ها نیز پیشنهاد میکنم که افراد از داخل همان سازمان انتخاب شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: جهتگیری مجلس و نظام اسلامی به سمت مشارکت حداکثری است، لذا از بین آنهایی که رد صلاحیت شدند؛ اگر حق کسی ادا نشده و از حقوق خود محروم شده باشد، چه در سطح شهرستان میاندرود یا سایر شهرستانهای استان، از او دفاع می کنم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: سالانه 1350 میلیارد تومان برای ورزش کشور اختصاص یافته و این رقم از محل اعتبارات قطعی و حتمی است.

انتهای پیام/ 1001

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جواد حسن پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
با وجود آقای یوسف نژاد و دکتر شاعری مسولین منطقه شرق میتوانند بیشترین بهره وری رو داشته باشند چون بنظرم چنین موقعیتی کم پیش میاد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها