دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
فرماندار میاندرود:
فرماندار میاندرود گفت: تعریض جاده گهرباران که از جاده‎های پُرتردد و خطرآفرین مازندران است، در دو سه فاز تعریف شده، فاز اول آن تا سه راهی باغ وحش و با اختصاص 6 میلیارد تومان است.
آغاز تعریض جاده گهرباران میاندرود/ اختصاص 6 میلیارد تومان برای فاز نخست

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندرود، ارسطو قادری در آیین معارفه شهردار جدید سورک با اشاره به حوادث طبیعی اخیر به ویژه در بحث مرکبات که سبب خسارت به باغداران شد، اظهار داشت: در این شرایط میتوانیم در کنار باغداران قرار بگیریم و از آنها دلجویی و مشکلات آنها را حل کنیم نه اینکه مدیری بگوید به من ارتباطی ندارد!

وی افزود: از دو روز پیش، کار خرید مرکبات (پرتقال و کیوی) غیرقابل تازه خوری و انبارداری در میاندرود به قیمت توافقی 550 تومان آغاز شده و سهم این شهرستان 366 تن از خریدهای استان بوده که بخش اعظم آن را دولت خریداری می‌کند و یارانه می‌دهد.

فرماندار میاندرود با اشاره به بحث دوربرگردان سورک گفت: چانه‌زنی‌های زیادی در این زمینه انجام شد و دو نقطه را معین کردیم، مدتها پیگیری کردیم اما هنوز به نتیجه نرسیدیم و بخشی از آن در نیمه راه رها شده است، نیروهای راهداری باید بیایند و حضور مداوم داشته باشند زیرا مردم میاندرود در تردد دچار مشکل و آسیب هستند.

نماینده عالی دولت در میاندرود اظهار داشت: سازمان مربوطه قول داده بود که این کار را تا عید انجام دهد اما هنوز اتفاقی نیفتاد، گفتند که در حال تهیه نقشه و جانمایی هستیم، اما این چه نقشه‌ای است که پس از ماه‎ها هنوز به پایان نرسیده است؟!

قادری گفت: تعریض جاده گهرباران که از جاده‎های پُرتردد و خطرآفرین مازندران است، در دو سه فاز تعریف شده، فاز اول آن تا سه راهی باغ وحش و با اختصاص 6 میلیارد تومان است که از مجریان این طرح نیز جای قدردانی دارد.

فرماندار میاندرود با اشاره به بسته‎های حمایتی دولت در بخش تولید، اظهار کرد: مبلغ 54 میلیارد ریال به 17 واحد تولیدی این شهرستان تسهیلات اختصاص یافت که بیشتر به بخش کشاورزی تعلق گرفت، از صنعت ، معدن و تجارت گلایه داریم و نارضایتی ‌شرکتها را به رئیس این سازمان اعلام کردیم اما آنها به خود زحمت ندادند و حتی یک بازدید نداشتند.

قادری ادامه داد: در بخش بخشودگی جرایم تامین اجتماعی، حدود 4 میلیارد تومان نیز به این واحدها تعلق یافت.

وی در پایان با اشاره به معارفه شهردار جدید سورک و اینکه همه باید دست شهردار را بگیریم، گفت: شهر متعلق به همه است و باید برای پیشرفت آن وقت بگذاریم. لازم است که همه همراه و همکار باشیم، شاید در یک فضای کاری مشاجره کنیم اما همه این دعواها برای خدمت به مردم است.

انتهای پیام/ 1001
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار