دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مدیرکل دفتر امور شهری مازندران اعلام کرد
مدیرکل دفتر امور شهری و شهرداری‎های مازندران با اشاره به پیشرفت 35 تا 40 درصدی نیروگاه‎های ساری و نوشهر گفت: در سالجاری 420 میلیارد ریال به این دو پروژه اختصاص یافت و امیدواریم با تأمین منابع مالی، این پروژه‎ها تا پایان سالجاری به بهره‌برداری برسند.
به گزارش آوای خزر از ساری، فرهاد عسكری بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت پسماند مازندران، درباره پيشرفت فيزيكي نيروگاه زباله‎سوز ساري اظهار داشت: این پروژه در بخش ابنيه حدود 35 درصد و در بخش ماشين‌آلات و تجهيزات 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: پيشرفت فيزيكي نيروگاه زباله‌سوز نوشهر نیز در بخش ابنيه حدود 40 درصد و در بخش ماشين‌آلات و تجهيزات نیز حدود 60 درصد است.
مدیرکل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري مازندران گفت: در حوزه مديريت پسماند برنامه راهبردي تهيه شده كه اميدواريم با نگاه ويژه و تلاش بيشتر و همكاري ساير دستگاه‌ها و سازمان‌هاي مرتبط همراه باشد تا بتوانيم اقدامات مناسبي داشته باشيم.
عسگری با اشاره به پيگيري استاندار و معاون عمراني استانداري در زمینه مدیریت پسماند در مازندران اظهار داشت: در سال جاري حدود 200 ميليارد ريال اعتبار ملي براي نيروگاه زباله‌سوز ساري به‌صورت اسناد خزانه‌اي و قريب به 210 ميليارد ريال اعتبار براي نيروگاه زباله‌سوز نوشهر از محل كمك دفتر مقام معظم رهبري و ملي به صورت اسناد خزانه‌اي به پروژه نوشهر اختصاص يافته است.
وی بر تسريع در انجام پروژه‌هاي مذکور و نظارت بر انجام آن تأكيد و بیان کرد: مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده براي نيروگاه زباله‌سوز ساري از سال 90 تاكنون حدود 520 ميليارد ريال و براي نيروگاه زباله‌سوز نوشهر نیز حدود 410 ميليارد ريال بوده است و امیدواریم با پيگيري‌هاي ويژه و با تزريق اعتبار، باقي‌مانده مبلغ تا 6 ماهه دوم سال 96 به بهره‌برداري برسد.
انتهای پیام/ 1001
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها