دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
رئیس سازمان عمران شهرداری ساری خبر داد
رئیس سازمان عمران شهرداری ساری در تشریح جدیدترین تحولات پروژه فاز دوم بوستان ملل از ۲۰ عملیات مختلف عمرانی طی ۱ ماه گذشته جهت پیشبرد  پروژه پیاده‌سازی شده اتصال دهنده فاز اول و دوم خبر داد.

به گزارش آوای خزر مرتضی بربسته عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح جدیدترین تحولات پروژه فاز دوم بوستان ملل اظهار کرد: حدود ۲۰ عملیات مختلف عمرانی طی ۱ ماه گذشته جهت پیشبرد این پروژه پیاده سازی شده که اتصال دهنده فاز اول و دوم مجموعه مذکور به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ساماندهی مسیرهای دسترسی به پل کابلی بخشی از فرآیند اجرایی طرح فوق می‌باشد، تصریح کرد: اجرای عملیات احداث دیوار حائل ۱۵۰ متری دوربرگردان پل به منظور تثبیت و تعریض جاده در دستور کار بوده که تاکنون بالغ بر ۸۰ متر از طول دیواره به ارتفاع تقریبی ۳ متر با استفاده از بتن‌های تولیدی سازمان عمران عملیاتی شده و این فرآیند هم اکنون نیز ادامه دارد.

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری خاطرنشان کرد: فرآیند اجرای دیوار حائل ۳۰۰ متری اتصال فاز اول و دوم تا ارتفاع ۶ متر به اتمام رسیده و هم اکنون با تلاش مجدّانه همکارانم، عملیات پیاده راه و فضاسازی های بین دو دیوار در طول مسیر پارک پیگیری می‌شود.

بربسته از لایروبی بستر رودخانه تجن به عنوان اقدامات تأمینی و پیشگیرانه حفاظتی در مواجه با بارش های سیل آسا و وقوع سیلاب های احتمالی یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه لجن برداری بستر رودخانه مستلزم ایجاد خاکریز حفاظتی است این عملیات عمرانی طی بهمن ماه در حدود ۱ کیلومتر به اتمام رسیده که در کنار لایروبی کانال پشت سایت اداری و ایجاد آبراه جهت تقویت مسیر خروجی حوضچه زیر پل کابلی، از دیگر اقدامات صورت گرفته محسوب می‌شود.

وی در پایان از حمایت‌های دلسوزانه عباس رجبی شهردار مرکز مازندران، علی اکبر ذلیکانی نائب رئیس و اعضا شورای شهر و سایر مسئولان ذی‌ربط در پیشبرد این پروژه بزرگ عمرانی شهر ساری را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: انگیزه و دلگرمی کارکنان سازمان عمران و توفیقات حاصله در ارائه خدمات به شهروندان ساروی، ارتباط مستقیم با این رویکرد مدیران امر دارد که انشاله بتواند زمینه ساز افزایش سطح خدمات مطلوب را فراهم آورد./ایسنا

انتهای پیام/1000

برچسب ها: استانی-اجتماعی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار