دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران اعلام شد؛
کاهش 50 درصدی قاچاق کالا و ارز و کشف انواع کالاهای قاچاق در مازندران در 3.5 سال گذشته که حدود 2.5 برابر دولت دهم بوده است، از جمله مواردی است که در نشست اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران عنوان شد.
کاهش 50 درصدی قاچاق کالا در مازندران/ کشف کالاهای قاچاق به ارزش 122 میلیارد تومان در 3.5 سال گذشته

به گزارش آوای خزر از ساری، جلسه سال 96 کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز به ریاست استاندار مازندران و با حضور تمامی اعضا در دفتر استاندار برگزار شد.

در این نشست، ابتدا ربیع فلاح استاندار مازندران با بیان اینکه قاچاق كالا و ارز ضد توليد و اشتغال است و همه دستگاه‌ها بايد كمك كنند تا جلوي قاچاق كالا به طور كامل گرفته شود، اظهار داشت: انتظار مي‌رود همه دستگاه‎ها پيوست فرهنگي در حوزه مبارزه با قاجاق كالا و استفاده از توليد داخلي براي رونق توليد و اشتغال مولد داشته باشند.

وي با اشاره به اينكه استان مازندران در حوزه بازرسي براي مقابله با قاچاق كالا رتبه اول كشور را به دست آورده و جاي تقدير و تشكر دارد، افزود: كاهش 50 درصدي قاچاق بيانگر عزم جدي دولت در مبارزه با اين پديده شوم است.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود از مشاركت حداكثري مردم مازندران در انتخابات قدردانی کرد و گفت: بايد تلاش همه مديران براي خدمت بارزتر شود و پاسخگويي مطالبات مردم بار سنگيني بر دوش دولت است كه بايد عملياتي شود.

کاهش 50 درصدی قاچاق کالا در مازندران/ کشف کالاهای قاچاق به ارزش 122 میلیارد تومان در 3.5 سال گذشته

***
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: در طول حدود چهار سال گذشته، 122 میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط شده که نسبت به چهار سال دولت دهم 2.24 برابر افزایش داشته است.

علی پیرفلک تصریح کرد: مازندران توانست در سال گذشته رتبه‌های نخست کشوری را در میانگین رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز، اجرای طرح سامانه جامع انبارها،مراکز پخش کالا، تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و مراکز نگهداری و عرضه کالا در سال گذشته کسب کند.

وی ادامه داد: حمایت از برندهای داخلی بویژه برندهای استانی در حوزه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت اتاق اصناف در شناسایی و برخورد با مراکز و واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای قاچاق نیز از جمله برنامه های سال جاری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مازندران است.

کاهش 50 درصدی قاچاق کالا در مازندران/ کشف کالاهای قاچاق به ارزش 122 میلیارد تومان در 3.5 سال گذشته

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: طرحهای مهم استانی در مبارزه با قاچاق کالا در استان مازندران که به تایید ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا رسیده است، شامل ساماندهی سواحل، شناورهای غیرمجاز و مبارزه با قاچاق گونه های زیست محیطی و فراورده‌های جنگلی در دستور کار کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 1001
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار