دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
استاندار مازندران:
استاندار مازندران گفت: مهمترین و پُرچالش‎ترین مشکل مازندران اشتغال فارغ‎التحصیلان است که باید همه مدیران مورد توجه قرار بدهند.
پُرچالش‌ترین مشکل مازندران اشتغال فارغ‌التحصیلان است

به گزارش آوای خزر از ساری، ربیع فلاح امروز در هفتمین جلسه شورای اداری مازندران که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، بیان کرد: استان مازندران در زمینه گردشگری و کشاورزی خدمات زیادی به کشور ارائه می‌دهد بطوریکه بخش مهمی از گردشگران در طول سال از این استان بازدید می‌کنند و در کشاورزی نیز رتبه نخست تولید محصولات استراتژیک کشور را داریم.

وی افزود: در قالب بسته رونق تولید و ایجاد اشتغال، در بخش صنعتی توانستیم صنایعی که مشکل دارند را با ارائه تسهیلات کمک کنیم تا تقویت شوند و برای ارائه تسهیلات نیز شرایطی قرار دادیم؛ صنایع در جایی از استان راه می‌افتد و در جایی دیگر تعطیل می‌شود که باید به آنها کمک کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه در اشتغال کارگری چالش زیادی نداریم و گاه از سایر استانها در فصولی از سال برای کارگری در استان نیروی انسانی بکارگیری می‎شود، خاطرنشان کرد: اما مهمترین و پُر چالش‌ترین کار ما در استان، اشتغال فارغ‌التحصیلان است که باید همه مدیران مورد توجه قرار بدهند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات استان مازندران ساخت و سازهای غیرمجاز است که با آنها برخورد خوبی در دولت گذشته صورت گرفته است و در دولت دوازدهم نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش آوای خزر، در هفتمین جلسه شورای اداری استان مازندران، چهار مدیر جدید استان بصورت رسمی معرفی شدند؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه، محمد خانی نوذری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ابراهیم نوروزی رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران و علی غلامپور رئیس نظارت مالی و رئیس خزانه معین مازندران.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار