دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
سخنگوی خانه مطبوعات مازندران از انتخاب نماینده جدید منطقه دو و دبیر کمیته خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این خانه خبر داد.

به گزارش آوای خزر، علی یوسفی از انتخاب نماینده جدید منطقه دو و دبیر کمیته خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری خانه مطبوعات مازندران خبر داد وافزود: مجتبی ابراهیمی کوچکسرایی به عنوان نماینده جدید منطقه دو شامل شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ و حسین قربانی عضو پیشین هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران به عنوان دبیر کمیته خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران انتخاب شدند.

وی با آرزوی توفیق برای منتصبان جدید همچنین از انتخاب دبیران و اعضای کمیته‌های منطقه پنج شامل شهرستان‌های محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، تنکابن، عباس آباد و رامسر خبر داد و یادآور شد: دبیران و اعضای کمیته‌های سایر مناطق نیز به زودی انتخاب و معرفی می‌شوند.

سخنگوی خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اعطای احکام اعضای کمیته‌های منطقه پنج اظهار کرد: معارفه رابطین و دبیران کمیته‌های منطقه‌ای با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران در شهرستان‌های مختلف استان از روزهای آینده در دفاتر فرمانداران برگزار می‌شود.

یوسفی همچنین خاطرنشان کرد: پس از انتخاب و معارفه دبیران و اعضای کمیته‌های مناطق خانه مطبوعات مازندران، جلسه‌ای با حضور تمامی نمایندگان، رابطین و دبیران کمیته‌های استانی و منطقه‌ای به منظور ارائه برنامه و هماهنگی‌های بیشتر در مرکز استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار