دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
رئیس ورزش و جوانان نکا خبر داد:
رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: سالن ورزشی خورشید نکا دارای پیشرفت فیزیکی 70 درصدی است و تا پایان سالجاری افتتاح می‎شود، همچنین زمین اسکواش این شهرستان نیز در حال راه‌اندازی است.
افتتاح سالن ورزشی خورشید نکا تا پایان سال 96/ راه‌اندازی زمین اسکواش در نکا

به گزارش آوای خزر از نکا، مجتبی رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  خبرنگاران معتمدین دولتمردان هستند و نقش مهمی در پیوند بین مردم و مسئولان دارند.

وی با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان نکا در سال 95 به عنوان اداره برتر استان معرفی و تشویق شده است، افزود: بودجه 2 سال گذشته در حوزه ورزش و جوانان نکا، یک میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است اما با این بودجه، 22 تیم در لیگ‌های استانی و کشوری فعالیت دارند، در رشته های فوتبال، والیبال، هندبال، تکواندو  و بسکتبال ورزشکاران خوبی را داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: در این شهرستان، 14 مکان ورزشی سرپوشیده و 17 مکان روباز در شهر و روستا ساخته شده و همه آنها فعال هستند.

این مسئول بیان کرد: رتبه نکا از نظر سرانه فضای ورزشی در استان هشت است؛ سرانه فضای ورزشی در نکا به ازای هر نفر نیز 1/3 متر مربع است.

وی ادامه داد: پروژه سالن ورزشی روستای خورشید با 70 درصد پیشرفت فیزیکی نیز با تزریق 300 میلیون تومان انشاالله تا پایان سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی اظهار داشت: پروژه سالن ورزشی میانگاله با 20 درصد پیشرفت و تزریق 200 میلیون تومان اعتبار در دست ساخت قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا با بیان اینکه جلسات متعددی در جهت جذب کمکهای خیران ورزشی برگزار شد، افزود: اما متأسفانه از این نشستها استقبال صورت نگرفت.

این مسئول گفت: از شهرداری و شورای شهر نکا هم انتظار حمایت بیشتر داریم و اینکه حداقل 2 تیم ورزشی حاضر در لیگ را تحت پوشش قرار دهند.

رضایی بیان کرد: برگزاری کارگاههای ازدواج، تجلیل از نخبگان، جلسات مشاوره و ... در حوزه جوانان برگزار شد که در 6 ماه اول امسال 28 میلیون تومان در جشنها، مراسمات و همایش‌ها هزینه کردیم.

وی با اشاره به هفته تربیت بدنی گفت: زیارت عاشورا، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقه قوی‌ترین مردان، اسکیت چندجانبه، بدمینتون، المپیاد ورزشی کارکنان دولت و برگزاری کارگاه روانشناسی و اخلاق در ورزش را در سالن ارشاد ازجمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی است.

رضایی عنوان کرد: برگزاری ورزش صبحگاهی در زمین چمن مصنوعی در روز جمعه و اعزام گروه 25 نفره دوچرخه‌سوار به کربلای معلی در اربعین با حمایت اداره ورزش و جوانان و شهرداری نکا نیز در هفته تربیت بدنی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا درباره راه‌اندازی زمین اسکواش در این شهر گفت: با همکاری شهرداری، زمین اسکواش را در مجموعه ساحلی مروارید راه‌اندازی می‌کنیم که با توجه به نزدیکی با هتل مروارید امکان برگزاری مسابقات کشوری و حتی آسیایی را خواهد داشت.
افتتاح سالن ورزشی خورشید نکا تا پایان سال 96/ راه‌اندازی زمین اسکواش در نکا


انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار