دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
فرماندار گلوگاه:
فرماندار گلوگاه گفت: حضور در مسابقات قرآنی توفیق خدمت در کاری شایسته و ماندگار است که نصیب حال افراد شده است و باید با حضور در این مسابقات، عمل به دستورات قرآن کریم سرلوحه کار قرار گیرد.
حضور در مسابقات قرآنی توفیق خدمت در کاری شایسته و ماندگار است

به گزارش آوای خزر، محمدرضا تباکی امروز در جلسه ستاد شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم با اشاره به اهمیت فراگیری قران کریم گفت: برنامه های قرآنی در بین کارکنان ادارات و نهادها باید نهادینه شود.

وی تاکید کرد : قرآن باید در زندگی آحاد مردم وارد شود و باید از فرصت مسابقات قران کریم سازمان اوقاف و دیگر مسابقات درجهت عملی شدن فرامین قرآنی در خانواده ها استفاده کنیم.

محمدرضا تباکی ادامه داد: هر کس و هر دستگاه و نهادی اگر قلما ،قدما و عملا برای ترویج قران همت کند قطعا ارزشمند و ماجور خواهدبود.

فرماندار گلوگاه برگزاری مسابقات قرآن اداره اوقاف را کار بسیار ارزشمند دانست که سالانه برگزار و روح معنوی را در جامعه افزایش می دهد و جامعه قرآنی برای برگزاری کمی و کیفی این مسابقات باید همت کنند و نسبت به توسعه امور و علوم قرآنی توجه ویژه ای داشته باشند.

این مسئول بیان داشت: حضور در مسابقات قرآنی توفیق خدمت در کاری شایسته و ماندگار است که نصیب حال افراد شده است و باید با حضور در این مسابقات، عمل به دستورات قرآن کریم سرلوحه کار قرار گیرد.

تباکی ادامه داد: در اجرای مسابقات قرآن کریم همه نهادها و مراکز و موسسات و جامعه قرانی همت کنند تا مسابقه شایسته ای در شهرستان برگزار گردد.

***

رییس اداره اوقاف و امورخیریه گلوگاه نیز با اشاره به برگزاری چهل و یکمین دور مسابقات قران کریم در مرحله شهرستانی گفت؛ این مسابقات در اردیبهشت ماه سال ۹۷ برگزار می شود.

محمد حسین فاضلی اظهار داشت: مسابقات قرآن اوقاف، باسابقه ترین و تخصصی ترین مسابقات در کشور است و تا مرحله بین المللی برگزار می گردد

 وی افزود: امسال این مسابقات در رشته های حفظ ۱۰،۵ ،۲۰ جزء و حفظ کل قرآن، تحقیق، ترتیل، اذان، معارف(تفسیر سوره حجر)،هم سرایی و ... ویژه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال تا ۴۰ سال در اردیبهشت ماه سال ۹۷ برگزار می گردد.

فاضلی بیان کرد: علاقمندان می توانند تا ۲۰ اردیبهشت ۹۷ به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه مراجعه و با در سایت www.quraniran.ir ثبت نام نمایند.

وی در پایان افزود: به رتبه های برتر مسابقات در رشته های مختلف هدیه و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار