دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۰
نایب رئیس هیأت ورزش کارگری مازندران اعلام کرد
نایب رئیس هیأت ورزش کارگری مازندران با باین اینکه هیأت ورزش کارگری در 17 شهرستان مازندران تشکیل شده است، گفت: هدف مهم این هیأت، همگانی کردن ورزش در جامعه هدف - یعنی قشر زحمتکش کارگری است - که با شعار "هر کارگاه یک تیم ورزشی" فعالیت دارد.

تشکیل هیأت ورزش کارگری در 17 شهرستان مازندران/ ورزش در جامعه کارگری باید همگانی شود

به گزارش آوای خزر از ساری، سمانه بخشنده پنجشنبه‌شب در مراسم افتتاحیه نخستین همایش ورزش کارگری مازندران که در پلاژ وزارت کشور برگزار شده است، اظهار داشت: هیات ورزش کارگری در اواسط سال 96 با تشکیل مجمع انتخاباتی با اکثریت قاطع آرا، آقای دامادی را بعنوان رئیس هیات به مدت 4 سال انتخاب کرد.

وی افزد: بلافاصله پس از انتخابات با دستور آقای دامادی جلسات تخصصی شکل گرفت، و برنامه‌های عملیاتی در حوزه ورزش کارگری با حضور صاحبنظران، پیشکسوتان و افرادی که در این حوزه سابقه ورزشی و مدیریتی داشتند مورد شناسایی قرار گرفتند.

نایب رئیس هیأت ورزش کارگری مازندران گفت: جلسات هیات رئیسه بطور منظم با حضور آقای دامادی، آقای ایرانمنش قائم مقام، آقای امینی دبیر و اینجانب بعنوان نائب رئیس و با حضور مدیر یا معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تشکیل شدند.

این مسئول ورزشی بیان کرد: جلسات ارکان هیات نیز شامل اعضای هیات رئیسه و کمیته‌های فنی، جذب منابع اقتصادی، امور شهرستانها، کمیته اعزام و در صورت ضرورت با حضور انجمن‌های استانی هفته‌ای یکبار دوشنبه‌ها برگزار شد.

بخشنده اظهار داشت: روزهای دوشنبه هر هفته در هیات بعنوان روز ورزش بانوان در نظر گرفته شده است تا بصورت جدی به مسائل این حوزه رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 49 انجمن ورزشی استانی در هیأت ورزش کارگری فعالیت دارند، افزود: از 22 شهرستان مازندران، تاکنون 17 شهرستان هیأت کارگری خود را شکل داده‌اند.

نایب رئیس هیأت ورزش کارگری مازندران گفت: هدف این هیأت، همگانی کردن ورزش در جامعه هدف - یعنی قشر زحمتکش کارگری است - که با شعار "هر کارگاه یک تیم ورزشی" فعالیت دارد.

بخشنده با اشاره به اینکه 6 ماه از حضور آقای محمد دامادی بعنوان رئیس هیأت ورزش کارگری مازندران می‌گذرد، گفت: در این مدت، در سطح برون‌مرزی اعزام تیم سومو کارگری به مسابقات کارگری نخبگان 2017 جهان در ترکیه را داشتیم که ورزشکاران مازندران موفق شدند 2 طلا، یک نقره و 2 برنز را از آن خود کنند.

وی ادامه داد: اعزام‌های داخلی سال 96 نیز در رشته‌های فوتبال، والیبال ساحلی، فوتسال، رزمی، بسکتبال، کشتی، جودو، کاراته، دارت، فوتسال، ووشو و ورزشهای رزمی بوده است.

نایب رئیس هیأت ورزش کارگری مازندران در پایان گفت: از همه عوامل و دست‌اندرکارانی که ماه‌ها در برپایی این همایش همکاری داشتند تشکر می‌کنیم و سپاسگزار زحمات هیأت مدیره قبلی هستیم.

انتهای پیام/ 1354


مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهرام چوپاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
مهندس دامادي رياست هيئت ورزش كارگري استان مازندران از برگزاري هشتيمن دوره مسابقات بسكتبال كارگري جام رمضان ساري(جام مدافعان حرم خانطومان) خبر داد.
مهندس دامادي ضمن حضور در فينال مسابقات بسكتبال كارگري ساري اعلام داشتند طبق برنامه ريزي اعلام شده از هيئت ورزش كارگري استان مازندران به مدت سه شب از دوازدهم خردادماه مسابقات بسكتبال كارگري در سالن راه اهن با عنوان(جاكم مدافعان حرم خانطومان) وحضور تيمهاي تيم مرحوم سيدعلي شاكري-تيم فرشيد اسپرت-تيم جوانان باشگاه هاشمي نسب-تيم جوانان باشگاه تختي برگزار گرديد.اين مسابقات از ساعت21 آغاز و در هر شب نيز دو مسابقه برگزار كه در روز پاياني مسابقات24/3/98 تيم فرشيد اسپرت مقام اول و تيم مرحوم سيدعلي شاكري به مقام دوم و تيم جوانان باشگاه هاشمي نسب مقام سوم را كسب نمود.
خرداد1398
شهرام چوپاني09113590600
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها