دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه وزارت ورزش و رفاه باید بر مدار قانون حرکت کنند و اقداماتی که برای ورزش کارگری است را حل نمایند، خاطرنشان کرد: بخشی از شرایطی که اکنون در ورزش کارگری داریم و به آن کمتر توجه می‌شود، به دلیل فقر قوانین و بخشی دیگر به دلیل فقر منابع مالی است.
ورزش کارگری با فقر مالی و قوانین روبرو است/ تشکل‌های کارگری باید احیا شود

به گزارش آوای خزر از ساری، حبیب حسین‌زادگان پنج‌شنبه شب در افتتاحیه نخستین همایش ورزش کارگری مازندران که در پلاژ وزارت کشور برگزار شد، با تشکر از دوستان خود در ورزش کارگری به سبب برگزاری این همایش و تبریک هفته کارگر، اظهار داشت: هیأت ورزش کارگری مثل فدراسیون کارگری خاموش بود، اما اتفاقات خوبی با حضور آقای دامادی و همکاران ایشان اتفاق افتاد و انجمن‌های آن ساماندهی و نظم خاصی یافت که یکی از ثمرات آن را در برگزاری این همایش می‌بینیم.

وی افزود: از کارکردهای ورزش این است که سبب نشاط اجتماعی و فضای وحدت می‌شود به خصوص در محیط کارگری به ایجاد فضای انگیزشی و افزایش ضریب دقت و تلاش در کسب و کار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه وزارت ورزش و رفاه باید بر مدار قانون حرکت کنند و اقداماتی که برای ورزش کارگری است را حل نمایند، خاطرنشان کرد: بخشی از شرایطی که اکنون در ورزش کارگری داریم و به آن کمتر توجه می‌شود، به دلیل فقر قوانین و بخشی دیگر به این دلیل است که خود وزارت ورزش و جوانان نیز با فقر منابع روبرو است.

حسین‌زادگان ادامه داد: حدود 800 هیأت ورزشی حرفه‌ای در استان داریم و با فقر منابع و قوانین مواجه است که نمایندگان باید این فقر را از بین ببرند زیرا بسیاری از استعدادها به دلیل نداشتن منابع عقب افتاده است و به واقع اگر مشکلات ورزش را بررسی می‌کنیم به فقر منابع مالی و فقر در اقتصاد ورزش می‌رسیم.

وی با بیان تأکید بر اینکه هنوز در اساسنامه وزارت ورزش و در ورزش بانوان و کارگری فقر قوانین داریم، تصریح کرد: بسیاری از دستورالعمل‌ها و قوانین موجود مناسب نیست و فدراسیون باید دستورالعمل‌هایی ایجاد کند که وظیفه خودشان را انجام بدهند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندارن افزود: از طرفی در کنار فقر قوانین، مطالبه‌گری جامعه هدف را داریم که این مطالبات باید احیا شود.

حسین‌زادگان در پایان اظهار امیدواری کرد که با همدلی و همگرایی مسئولان و استفاده از ظرفیت مجلس و احیای تشکل‌های کارگری، گامی در جهت توسعه ورزش کارگری به ویژه در بخش همگانی برداشته شود.

انتهای پیام/ 1354

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها