دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
رپورتاژ آگهی/
اگر می‌خواهید در مورد اطلاعات صفحه نتایج موتور جستجوی (SERP) گوگل بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

راهنمای کاربردی درباره اطلاعات صفحه نتایج موتور جستجوی (SERP) گوگل

به زبان خیلی ساده صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) شامل دو نوع محتواست: نتایج طبیعی و نتایج پولی. برای آسان تر و مستقیم تر بودن جستجوی تجربه کاربری، گوگل ویژگی های SERP را بر اساس محتوای داخلی تنظیم کرده تا بدون نیاز به کلیک روی نتیجه طبیعی، کاربران پاسخ جستجوهای خود را دریافت کنند. گرچه ویژگی های SERP داخلی برای کاربر بهینه است، اما اطلاع از نتایج جستجوی طبیعی برای بازاریابان دشوار است، حتی اگر رتبه 1 را داشته باشند.

امروزه موتورهای جستجو هوشمندتر از هر زمان دیگر شده اند. چند سال قبل، جستجو برای پیتزا سایت هایی را نمایش میداد از سایت های رستوران، دایرکتوری های، سایت های مروری مثل YELP و پست های بلاگ درباره مکان های برتر پیتزا در تهران. اما امروز با جستجو کردن کلمه پیتزا، با صفحه زیر مواجه می شویم:

راهنمای کاربردی درباره اطلاعات صفحه نتایج موتور جستجوی (SERP) گوگل

همانطور که می بینید، در SERP ابتدا تبلیغات، نقشه ای با رستوران های نزدیکی که پیتزا میفروشند و اطلاعات غذایی مربوط به پیتزا در صفحه ویکیپدیا را نشان می دهد. این محتوا بالاتر از سایر نتایج طبیعی ظاهر می شوند، حتی سایت اول که رتبه 1 را دارد، پایین تر از ویژگی های SERP قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید : سفارش سئو سایت خود را به چه شرکتی بسپاریم؟

به عنوان سئوکار باید نسبت به ویژگی های جدید SERP آگاه باشید. رتبه 1 مثل گذشته قابلیت دیده شدن برای شما ندارد، بنابراین باید از ابزارهای SERP گوگل استفاده کنید تا نحوه رسیدن به رتبه های بالاتر را بیاموزید. در دنیای سئو یک شوخی وجود دارد که می گوید: بهترین مکان برای پنهان کردن جسد کجاست؟ صفحه دوم گوگل. امروزه بهترین مکان برای مخفی کردن جسد در زیر ویژگی های سرپ گوگل است.

ویژگی های صفحه نتایج موتور جستجو

  1. ریچ اینسپت

ریچ اسنیپت یا قطعه های غنی حاوی اطلاعات بیشتری از یک ویژگی معمولی از جمله تصویر، امتیازدهی یا نظرات مشتریان می باشد. ریچ اسنیپت را به عنوان هر نوع نتیجه جستجوی طبیعی می بینید که اطلاعاتی بیشتر از عنوان صفحه، URL و متا توضیح ارائه می کند.

  1. نتایج پولی

نتایج پولی به تبلیغات و پست های اسپانسردار گفته می شود که در بالای سرپ گوگل ظاهر می شوند. گوگل با برچسب تبلیغ (ad) یا اسپانسر، نتایج طبیعی (ارگانیک) را از نتایج پولی تفکیک می کند، یا اینکه نتایج را مثل تصویر فوق در یک باکس قرار می دهد یا از نشانه های تصویری برای متمایز نمودن آن ها استفاده می کند.

  1. نتایج جهانی

راهنمای کاربردی درباره اطلاعات صفحه نتایج موتور جستجوی (SERP) گوگل

نتایج جهانی، روش ادغام نتایج گوگل از ستون های عمودی، مثل تصاویر گوگل و اخبار گوگل، به نتایج جستجو می باشد. نمونه متداول نتایج جهانی، اسنیپت های برجسته گوگل است که پاسخی را در یک باکس، بالای صفحه ارائه می کند، بنابراین کاربران به صورت ایده آل نیازی نیست بروی نتایج طبیعی کلیک کنند. نتایج تصویر و نتایج اخبار دیگر مثال در این دسته می باشند.

  1. صفحه نتایج محلی

 

صفحه نتایج محلی بر اساس قصد جستجو، به صورت غیرمستقیم در ارتباط با مکان شما ظاهر می شوند. به عنوان مثال، اگر رستوران، پمپ بنزین یا هر محصول خاص در فروشگاه ها را جستجو کنید، گوگل مکان های نزدیک شما را جستجو می کند و دقیقاً چیزهایی را برای شما نمایش می دهد که می توانید در نزدیکی خود پیدا کنید.

  1. جستجوی عمودی

جستجوی عمودی به باکسی گفته می شود که در بالای صفحه، هنگامی که جستجوی شما نیاز دارد تا گوگل از سایر دسته بندی ها مثل تصویر، خبر یا ویدئو استفاده کند، ظاهر می شود. معمولاً جستجوی عمودی مرتبط با جستجوهای مکانی مثل مناطق جغرافیایی می باشد. به عنوان مثال، وقتی کلمبیا، کارولینای جنوبی را جستجو می کنید، گوگل باکس "کارهایی که باید در کلمبیا انجام دهید" را همراه با باکس "کلمبیا در خبرها" را برای شما نشان می دهد.

  1. داده های نمودار دانش

اگر پاسخ جستجوی شما احتمالاً یک پاسخ مشخص باشد- به عنوان مثال، آب و هوا چگونه است؟ و جستجوهای از این دست، گوگل نمودار دانش را جستجو می کند: باکسی که مستقیماً از نتیجه طبیعی پاسخ را دریافت نموده و در باکسی قرار می دهد که در بالای صفحه برایتان ظاهر خواهد شد.

ابزارهای صفحه نتایج گوگل

حالا که با ویژگی های مختلف سرپ آشنا شدید، شاید فکر کنید که چگونه می توانید رنک بالاتری در سرپ داشته باشید، و چگونه به ویژگی هایی نظیر نتایج جهانی یا سرپ محلی برسید. در اینجا ابزارهایی برای کمک به ارزیابی جایگاه تان در سرپ، مقایسه رنک کلمه کلیدی با رقیبان و در نهایت یادگیری برای ارتقاء رنک، ارائه می شود.

  1. WhatsMySerp

ابزارهای پیشرفته سئو برای اسکن و آنالیز رتبه بندی کلمات کلیدی مختلف، و همچنین رتبه بندی کلی وبسایت را در SERP، نشان می دهد. این ابزار اجازه می دهد تا 25 کلمه کلیدی را ارزیابی کنید، برای بررسی سریع تر آن را به سطح ایده آل برسانید و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقاء دهید.

  1. RankWatch

آنالیز عمیق از URLها، بک لینک ها، کلمات کلیدی و سایر عناصر سئو ارائه می کند. این ابزار به آنالیز تطبیقی و مقایسه با با وبسایت های رقیبان و کلمات کلیدی دارای رتبه بالای آن ها را ارائه می کند، بنابراین می توانید برنامه ریزی مناسبی برای پیشی گرفتن از رقبا در نتایج جستجو انجام دهید.

  1. MozPro

خوب است بدانید که رتبه بندی ملی و محلی کلمات کلیدی به چه صورت است، اما داشتن داده های قابل اجرا و بینش های مرتبط در خصوص چگونگی پیشرفت، گام مهم تری محسوب می شود. این ابزار توصیه های استراتژیک برای رتبه بالاتر ارائه می کند که مزیت اصلی ابزار است. همچنین کد سایت شما را کرال می کند تا به مسائل فنی پی ببرد، بدین ترتیب موتورهای جستجو سایت شما را خواهند شناخت و به رنک بالاترتان کمک می شود.

  1. SerpBook

اگر متخصص سئو هستید سرپ بوک ابزار سازمانی فوق العاده ای برای تخصیص گروه کلمات به تک تک مشتریان است. همچنین در خصوص گزارشاتی که می خواهید به مشتریان ارسال کنید برنامه ریزی می کند و مشتریان می توانند زمان ورود به حساب تان را مشخص کرده و رتبه بندی خود را ارزیابی نمایند.

  1. Moz Local

ماز با 61% جستجوهای محلی منجر به فروش، ابزار مهمی برای اطمینان دادن به شماست که برای سئوی محلی بهینه سازی شده اید. لوکال ماز 15 منبع از جمله گوگل و فیسبوک را بررسی می کند تا رتبه محلی کسب و کارتان را مشخص کند. همانندMoz Pro

  1. SemRush

به شما کمک می کند تا برای ویژگی های سرپ از جمله اسنیپت های برجسته، سئوی محلی، داده نمودار دانش و اخبار گوگل رقابت کنید تا بفهمید وضعیت رتبه رقبا برای این ویژگی ها به چه ترتیبی است.

  1. SerpWatcher

سرپ واچر یک داشبورد ساده چند منظوره است که بررسی عملکرد سرپ شما را نشان می دهد. می توانید کلمات کلیدی سفارشی را لیست کرده و داده ها را بر اساس آن ها ردیابی کنید، بنابراین غرق در داده های بینهایتی که از آن ها بیزارید، نخواهید شد. سرپ واچر هر زمانی که کیووردهای شما وارد یا خارج از صفحه یکی از موتورهای جستجو شوند، به شما ایمیل ارسال خواهد کرد.

آژانس سئودو به صاحبان کسب و کار کمک میکند تا با قرارگرفتن در صفحه اول نتایج جستجو به بازدید و فروش بیشتری دست پیدا کنند.

88300510-021

88490409-021

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار