دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
گره‌های شهر دکل‌بندان یکی دو تا نیست
فرماندار گلوگاه: مشکلات شهر با جریانات سیاسی حل نمی‌شود/ امام جمعه گلوگاه: شهردار جدید طرحی نو در اندازد
فرماندار گلوگاه با اشاره به اتفاقاتی که شهر را از مسیر توسعه دور می‌کند، می‌گوید: دست به دست شدن جریانات سیاسی مشکل شهر ما را حل نمی‌کند، امام جمعه گلوگاه نیز از شهردار جدید می‌خواهد که از گذشتگان درس عبرت بگیرد و طرحی نو در اندازد.

فرماندار گلوگاه: مشکلات شهر با جریانات سیاسی حل نمی‌شود/ امام جمعه گلوگاه: شهردار جدید طرحی نو در اندازدبه گزارش آوای خزر از گلوگاه، فریدون کلبادی‌نژاد فرماندار گلوگاه امروز در مراسم معارفه شهردار جدید، سخنان خود را با این سوال مطرح کرد که چرا مشکلات شهرداری حل‌شدنی نیست و همیشه با مشکل مواجه هستیم؟

او با بیان اینکه مشکلات شهرداری چالش بزرگ شهر است، بار دیگر پرسید: آیا مشکل جدی شهرداری پول است؟ در دوره‌های پیش که منابع مالی وجود داشت چرا پیشرفت میسر نبود؟

فرماندار گلوگاه با اعلام اینکه بودجه ۱۴۰۰ برای گلوگاه ۲۸ میلیارد تومان و روی کاغذ است، اظهار داشت: اگر خوشبینانه نگاه کنیم تنها ۱۴ میلیارد و خیلی مصر شویم و پیگیری کنیم؛ نهایتاً تا ۲۰ میلیارد تومان محقق شود که باید به فکر پروژه‌های نیمه‌تمام و کارهای بر زمین مانده باشیم.

وی با بیان اینکه ما به عنوان شهروند در وهله اول باید دنبال راهکار درست توسعه‌آفرینی و ایجاد ظرفیت جدید و نگاه جدید باشیم، افزود: اگر به دنبال رشد و توسعه شهر هستیم باید ابتدا سرمایه‌های اجتماعی که باعث این رشد و توسعه می‌شوند را کشف و کسب کنیم و اگر دل در گرو این شهر داریم باید این سرمایه‌ها را در گروه‌ها و جریانات مختلف دنبال کنیم.

نماینده عالی دولت در گلوگاه با اشاره به اینکه سرفصل‌های مهمی برای برون‌رفت از مشکلات باید مدنظر باشد؛، گفت: فرهنگ همکاری و حمایت از یکدیگر، فرهنگ مشورت و خرد جمعی، وظیفه‌شناسی، نپذیرفتن افراد فاقد مهارت، اجماع‌سازی با مهارت‌ها و تخصص‌سازی، حمایت عامه را به دنبال دارد.

کلبادی‌نژاد تأکید کرد: اگر انحصار طلبی، خودخواهی، خودمحوری، جاه‌طلبی، شهرت و خود حق‌بینی باشد این شهر هیچ‌وقت روی حق را نخواهد دید چون مشکل شهر فقط پول نیست.

وی با بیان اینکه دست به دست شدن جریانات سیاسی مشکل شهر ما را حل نمی‌کند، گفت: در دوره‌های قبل برنامه‌ای ندیدیم، در این دوره بودجه‌ریزی مناسب باید ملاک کار شهردار باشد.

فرماندار گلوگاه با بیان اینکه "مردم ما مطالبه‌گر یک‌طرفه هستند اما شهرداری حق به گردن ما دارد و تاکید می‌کنم «توسعه شهری» در سبد زندگی شهروندان قرار بگیرد"، اظهار داشت: ما شهردار پیمانکار مسلک نمی‌خواهیم، شهردار برنامه‌محور می‌خواهیم".

کلبادی‌نژاد در پایان سخنان خود، چاره مشکلات شهرداری را در این دانست که ابتدا باید خلأها و نقایص حل شود، آنگاه راه درست پیدا می‌شود، ضمن اینکه توسعه از همین جا و با دست خودمان اتفاق می‌افتد و در آن بالا! خبری نیست.

شهردار جدید، طرحی نو در اندازد

فرماندار گلوگاه: مشکلات شهر با جریانات سیاسی حل نمی‌شود/ امام جمعه گلوگاه: شهردار جدید طرحی نو در اندازددر این مراسم امام جمعه گلوگاه نیز در سخنانی گفت: شهردار باید انقلابی باشد یعنی استراتژی نظام را بداند و بخواند، و بداند نظام به کدام سمت می‌رود و او برخلاف مسیر نرود.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی از شهردار جدید خواست که به مسائل مذهبی شهر اهمیت بدهد و از طریق بیلبردهای تبلیغاتی، باید نشان داده شود که گلوگاه یک شهر مذهبی است.

وی با بیان اینکه شهردار جدید بومی است و جای زخم و درد را می‌داند، به او توصیه کرد که مسائل اقتصادی این شهرستان را با مسائل خارج شهرستان گره بزند.

امام جمعه گلوگاه همچنین از حسین خادملو شهردار جدید خواست تا یک تیم برای شناسایی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان شناسایی کند تا بخش اقتصاد و تولید را بالا ببرید.

میراحمدی ادامه داد: به عنوان نمونه؛ گلوگاهی‌های مقیم تهران یا شهرهای دیگر را شناسایی کنید و در صدد تعامل آنها برآیید و به فکر پیشرفت و توسعه شهر باشید که در پایان دوره چهار ساله روسفید باشیم.

وی از شهردار جدید خواست که از عملکرد شهرداران دیگر درس عبرت بگیرد و طرحی نو دراندازد.

امام جمعه گلوگاه از شهروندان و مسوولان این شهر خواست تا به شهردار کمک کنند که در ارائه خدمات شهری و ساختن شهری آباد موفق باشد.

انتهای پیام/1002/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار