دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
برخی کارشناسان این صنعت معتقدند با توجه به آشفتگی که در صنعت تایر برای تصمیم گیری قیمت وجود دارد، بهتر است این قیمت گذاری دوباره به سازمان حمایت واگذار شود.

به گزارش آوای خزر، صنعت استراتژیک خودرو، در اقتصاد جهانی رتبه بالایی دارد و توسعه آن به چرخیدن چرخ ناوگان حمل و نقل و صنعت کمک می کند. تولید تایر نیز یک بخش پراهمیت در این صنعت مادر است.

در ایران تولید تایر، قدمتی ۶۰ ساله دارد که در حال حاضر، از کوچک ترین لاستیک دوچرخه تا تایر لودر به دست تولیدکنندگان داخلی ساخته می شود. به طور متوسط یک خودرو ۲۰ حلقه تایر در ۱۰ سال مصرف می کند و تغییرات قیمت آن می تواند در قیمت بسیاری از کالا‌ها و خدمات موثر باشد.

این پژوهش نگاهی دارد به پیشنهاد افزایش قیمت تایر در آبان ۱۴۰۰، از سوی انجمن تولیدکنندگان آن و دلایل آن که به روش مصاحبه و اسنادی جمع آوری شده است.

برای تدوین و نگارش این پژوهش با آقایان مهندس تنها، سخنگوی انجمن تایر، مهندس شهریوری، دبیر انجمن زنجیره ارزش تایر و مهندس ارغنده پور، مدیر روابط عمومی سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، در تاریخ ۲۸/۷/۱۴۰۰، مصاحبه صورت گرفته است.

پیشنهاد افزایش قیمت
در مردادماه گذشته، سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر از پیشنهاد ۱۵ درصدی افزایش قیمت خورو خبر داد و گفت نرخ گذاری لاستیک به این صنعت واگذار شده، اما سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، بر آن نظارت خواهد داشت. سازمان حمایت، اسناد مرتبط با چرایی این افزایش قیمت را درخواست کرد. اما در تاریخ ۲۶ /۷/ ۱۴۰۰ صنعت تایر در نامه ای به شرکت های عضو انجمن اعمال ۳۰ درصد افزایش قیمت را درخواست کرد./پژوهشگر: تینا صالحی

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار