دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
رییس سازمان بسیج رسانه مازندران تشریح کرد
اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر
رییس سازمان بسیج رسانه مازندران، اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر را عنوان و اظهار کرد: این جشنواره در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و شناسایی خبرنگاران تراز انقلاب است.

به گزارش آوای خزر از ساری، هر ساله جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای در کشور و استان‌ها برگزار می‌شود، جشنواره ابوذر که به همت سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود نیز یکی از این جشنواره‌هاست اما چه می‌شود که این مجموعه دست به کار شده و چنین رقابتی را تدارک می‌بیند، مگر جای چه موضوع یا هدفی خالی بود که این جشنواره پای کار آمده است؟

رئیس بسیج رسانه مازندران در پاسخ به سؤال خبرنگار ما می‌گوید: "ما در حوزه جشنواره ابوذر سه هدف اساسی را دنبایل می‌کنیم؛ یکی اینکه به دنبال شناسایی خبرنگارانی هستیم که در زمینه انقلاب اسلامی قلم می‌زنند که در مطبوعات دیگر چنین نیست. دیگر اینکه از تولید محتوای ناب انقلابی استقبال می‌کنیم چه اینکه در دومین جشنواره ابوذر در حوزه دفاع مقدس آثار زیاد به دست ما رسید و سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز بسیار استقبال کردند".

عبدالمهدی حق‌شناس ادامه داد: "از سوی دیگر می‌خواهیم از طریق جشنواره رسانه‌ای ابوذر، انگیزه‌ای برای تولید آثار در حوزه انقلاب و دستاوردهای انقلاب باشیم".

اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر

او همچنین درباره داوری‌ها اظهار داشت: کمتر دیده شده است که در حیطه مطبوعات عدالت در داوری به شکلی که ما طراحی کرده‌ایم باشد؛ از این حیث که اجازه نداریم دخالتی در کار داوری داشته باشیم و یا فردی یا رسانه‌ای را در انتخاب آثار، معرفی کنیم".  

رئیس بسیج رسانه مازندران با اعلام اینکه در سه ماهه نخست سال‌جاری با ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های قابل قبول در استان، از سوی سازمان مرکزی رتبه دوم را در کشور به دست آورده‌ایم، این موفقیت را حاصل تشکیل قرارگاه و تیم روشنگری رسانه‌ای و اعزام آنها به شهرستان‌ها و همچنین دیدار چهره به چهره با فعالان رسانه اعم از رسانه‌های مکتوب و مجازی عنوان کرد.

تشکیل جلسات اندیشه‌ورز با موضوع انتخابات، برگزاری همایش‌های مختلف فرهنگی و بصیرتی، راه‌اندازی مرکز تولیدات رسانه‌ای، تریبون آزاد، برگزاری دوره‌های مختلف خبرنگاری و سواد رسانه‌ای، دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، و تجلیل از اعضای بسیج رسانه، ازجمله فعالیت‌های بسیج رسانه مازندران بود که عبدالمهدی حق‌شناس رییس این مجموعه ارزشی، به آنها اشاره کرده است.

در این نشست، پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با طراحی زیبای روح‌الله شجاعی با حضور سرهنگ شهرام نوری رییس بسیج اقشار سپاه کربلا، و حسین احمدی دبیر سومین جشنواره ابوذر، رونمایی شد.

انتهای پیام/1001/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار