دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
فرماندار سابق میاندورود:
صادرات مرکبات از میاندورود ۲.۵ برابر شد
فرماندار سابق میاندورود پس از پایان خدمت خود در این سمت، گزارشی از پیگیری‌های خود و همکارانش در فرمانداری برای تحقق توسعه پایدار گفت که از مهمترین اقدامات عنوان‌شده می‌توان به توسعه فرودگاه دشت ناز، صادرات ۲.۵ برابری مرکبات از میاندورود و ایمن‌سازی جاده گهرباران اشاره کرد.
به گزارش آوای خزر، دکتر حسین منفردی در پیامی به مردم شهرستان میاندورود اظهار کرد: در زمان تصدی اینجانب به عنوان فرماندار، به لطف الهی و با مشارکت مدیران و کارکنان محترم شهرستانی و مسوولان استانی، اقدامات شایسته‌ای انجام شده است.

او ادامه داد: توسعه فرودگاه دشت ناز، تاسیس و راه‌اندازی بیش از ۲۰ هکتار مزارعه کشت گلخانه‌ای، دریافت مجوز نخستین شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی کشور، افزایش صادرات دو و نیم برابری مرکبات، تعریض و ایمن‌سازی جاده گهرباران به بندر امیرآباد، گاز رسانی به چهار روستای کوهستانی بالادست، ساخت واحد‌های مسکونی محرومان، و راه‌اندازی مجدد کارخانجات تعطیل شده، ازجمله اقداماتی بود که در دوران مسوولیتم به عنوان فرماندار میاندورود انجام داده‌ام.

منفردی بیان کرد: احداث دو نیروگاه تولید برق مقیاس کوچک و رشد جهشی شبکه‌های برق‌رسانی، زراعت چوب، استقرار ادارات، مدیریت مناسب پیشگیری و مبارزه با کرونا و... نیز در دوران فرمانداری او صورت گرفته است.

فرماندار سابق میاندورود ادامه داد: به دلیل مشکلات مالی دولت، موانع سیاسی و تحریم‌های ظالمانه، شرایط به گونه‌ای نبود که آنچه شایسته شما نیک‌اندیشان و خوبان بوده است، عمل شود.  

او بیان کرد: در تمامی سال‌هایی که به‌عنوان خدمتگزار مردم شریف در جایگاه‌های متعدد انجام وظیفه کرده‌ام، تلاش کردم پیش از اینکه به اصلاح امور جامعه و اداره بپردازم، ابعاد وجودی خویش را اصلاح کنم، تا سرمست مقام و قدرت نشده و به دور از استبداد و خودکامگی شرایط را برای مردم‌سالاری دینی محقق سازم و مدافع شایسته‌ای برای کهن‌فرهنگ مردم عزیز شهرستان "آمل" زادگاه خویش باشم.

دکتر منفردی در پایان پیام خود به مردم شهرستان میاندورود، گفت: "به رسم ادب و قدرشناسی، با تشکر از مردم عزیز، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، از تلاش و درایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، اعضای محترم شورای تامین، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، شوراها، شهرداران و دهیاران، معاونت فرمانداری، بخشداران، همکاران و تمامی کسانی که در ارائه خدمات و انجام وظیفه ما را یاری رسانده‌اند؛ مراتب سپاسگزاری را اعلام  می‌کنم".

آوای خزر: دکتر منفردی از ۳۱ مردادماه ۱۳۹۸ به عنوان نماینده عالی دولت در میاندورود کار خود را آغاز کرد و روز گذشته، این مسوولیت به علی طالبی ورکلایی سپرده شد.

انتهای پیام/۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها