دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
مسوول سازمان بسیج ادارات مازندران:
میز اداری پیشانی جهاد خدمت‌رسانی است
مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران با بیان اینکه در جنگ اقتصادی باید در میدان نبرد حاضر بود، معتقد است که میز اداری کارمند پیشانی جهاد خدمت‌رسانی به مردم است.
به گزارش آوای خزر، سرهنگ مجیدرضا شعبانی امروز چهارشنبه در نشستی که با خبرنگاران در آستانه هفته دولت داشت، گریزی هم به روز و هفته خبرنگار زد و این مناسبت‌ها را تبریک گفت.

او با اشاره به مضاعف شدن جنگ ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، بر اتحاد بین دستگاه‌ها جهت مبارزه با شرایط موجود به ویژه در بخش اقتصادی، عنوان کرد: در جنگ اقتصادی برنامه‌ها باید مبتنی بر میدان نبرد باشد و میز اداری کارمند پیشانی جهاد خدمت‌رسانی به مردم است.

مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران خواستار تبیین دستاورد‌های انقلاب توسط خبرنگاران شد و عنوان کرد که در این شرایط نیازمند کار زینبی هستیم.

شعبانی از برگزاری ۱۵عنوان برنامه با یکهزار فعالیت در ادارات کل و شهرستان‌ها با محوریت اربعین، هفته دولت و قشر بسیج کارمندان خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدای کارمند به صورت استانی و شهرستانی، برپایی ۱۰ نمایشگاه دستاورد‌های دستگاه‌ها، برپایی ۳۰۰ میز خدمت جهادی در نماز‌های جمعه و شهرستان‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و عطرافشانی گلزار شهدا ازجمله این برنامه‌هاست.

او ادامه داد: برگزاری ۱۸۰ نشست روشنگری و تبیینی، مسابقات ورزشی، اعزام ۲۰ گروه جهادی متشکل از کارمندان، ۳۲ کارگاه خودحفاظتی، ۸۰ کارگاه تبیین عفاف و حجاب، تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه، افتتاح سه پایگاه بسیج ادارات، برگزاری مسابقات کتابخوانی و دیدار با ائمه جمعه از دیگر برنامه‌های هفته دولت و قشر بسیج کارمندان در مازندران است.
 
در پایان این نشست که با حضور عبدالمهدی حق‌شناس رییس بسیج رسانه مازندران همراه بود، از خبرنگارانی که در یکسال گذشته اخبار بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا را پوشش دادند، با تقدیم هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: