دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
حسینی‌پور:
عملکرد مدیران مازندران راهبردی باشد
نماینده عالی دولت در مازندران، این استان را تشنه‌ی نگاه راهبردی دانست و خطاب به مدیران گفت: مردم فرق مدران راهبردی و مدیران درگیر در روزمرگی را می‌فهمند.
آوای خزر آزاده بابانژاد: پنجمین نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مازندران صبح امروز شنبه به ریاست سید محمود حسینی پور استاندار و اعضای کارگروه در سالن شهید رجایی برگزار شد.

ارایه کلیات طرح زنجیره ارزش راهبردی استان به مجری‌گری مهندس مهدی‌زاده، ارائه طرح دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص پذیرش دانشجو در رشته‌های مهارتی با تضمین اشتغال برای ۵۷۵ نفر و ارائه گزارش دبیران گروه‌های کاری اشتغال، سرمایه‌گذاری و گردشگری توسط مدیران کل تعاون، کار و رفاع اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص موارد ۴۵ گانه کارگروه اقتصادی، اشتغال، و سرمایه‌گذاری دستور کار این جلسات بوده‌است؛ که پیش از نشست در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در مقر فرماندهی انتظامی استان حضور داشت، ابتدا هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و گفت: باوجود تلاش دشمنان، اما آن‌ها شبانه‌روزی تلاش کردند تا امنیت را برقرار کنند و به روح شهدای انتظامی نیز درود می‌فرستیم.

سید محمود حسینی پور با اشاره به ارائه مطالبی در خصوص زنجیره ارزش راهبردی در مازندران، این استان را تشنه نگاه راهبردی دانست و این را هم اضافه کرد که در بسیاری از عرصه‌ها نگاه راهبردی نداریم.

استاندار مازندران با بیان اینکه ممکن است مدیری راهبردی نباشد، اما نیرو‌های راهبردی در کنار خود به کار بگیرد، ادامه داد:، اما اگر مدیری خجالت بکشد از اینکه، چون خودش قوی نیست و افراد قوی را کنار خود تاب نیاورد، او رو به زوال است و این‌ها را مردم ما می‌فهمند؛ می‌فهمند کدام مدیران در روزمرگی هستند و کدام مدیران به صورت راهبردی کار می‌کنند.

او با بیان اینکه ابتدا باید نگاه به زنجیره تامین داشته باشیم و بعد به سمت زنجیره ارزش برویم و یا هر دو را همزمان داشته باشیم، تصریح کرد: همینقدر که ما متولیان متوجه شویم در چه سرزمینی هستیم و چه مزیت‌هایی داریم خوب است.

حسینی‌پور ادامه داد: مردم ما مستحق این نیستند که در چنین سرزمینی و با وجود چنین مزیت‌هایی در پیچ و خم‌های اداری رنج ببرند لذا باید در بالاترین سطح باید زنجیره ارزش و تامین به کار گرفته شوند.

استاندار مازندران با بیان اینکه دولت جایی برای به کارگیری فارغ التحصیلان بیکار ندارد، اشاره‌ای به ارائه گزارش مجری طرح زنجیره ارزش راهبردی و به ویژه عنوان‌کردن بحث کریدور‌ها و موقعیت ژئوپلتیک استان؛ به رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دستور داد که این گروه مشاور، ذیل کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری با هم جلسه بگذارند و یک کار راهبردی داشته باشند.
 
عملکرد مدیران مازندران راهبردی باشد
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین بستر‌هایی که می‌تواند کریدور را فعال کند منطقه آزاد است، منطقه آزاد مازندران را منحصر به فرد عنوان کرد که علاوه بر جانمایی خوب به لحاظ جغرافیایی، دارای یک جانمایی معنوی و قابل توجیه است.

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران نیز در این نشست، با اعلام تعهد ۵۰.۳ درصدی دستگاه‌های استان در سامانه رصد اشتغال استان، افزود: میزان تعهد اشتغال مازندران در سالجاری ۴۸ هزار و ۹۹۰ نفر است. (آوای خزر: این عدد در سال گذشته ۳۵ هزار نفر بود که بیش از این میزان محقق شد).

او بیان کرد: یکی از تاکیدات سال جدید اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار است، امسال یکی از شاخص‌های اثرگذار در اشتغال دستگاه‌ها نیز بحث به کارگیری این افراد از مقطع کارشناسی تا دکتری است.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها