دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
بازگشت آرامش به مازندران
حسینی‌پور: استعفا ندادم/ مشکلات خانوادگی شرایطم را سخت کرده‌است
نماینده عالی دولت خبر استعفای خودش را به دلیل بیماری همسرش تکذیب و عنوان کرد که به کارش در راه خدمت به مردم استان مازندران ادامه می‌دهد.
آوای خزرآزاده بابانژاد: استاندار مازندران پیش از ظهر امروز جمعه دهم آذرماه در حاشیه مراسم خودکفایی کاغذ مورد نیاز مدارس که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کارخانه چوب و کاغذ مازندران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص استعفای خود اظهار داشت: "من از اول زندگیم تا الان نه هیچ مسئولیتی را خودم قبول کردم یعنی دنبالش بودم و نه در هر مسئولیتی که تکلیف کردند و در آن قرار گرفتم استعفا دادم و الان هم بنده هیچ استعفایی ندادم".

او ادامه داد: "البته مشکلات خانوادگی برایم به وجود آمده و این‌ها یک مقداری شرایط را برای من سخت کرد. به دنبال این موضوع هم هستم که در واقع این مشکلات حل و فصل شود. مباحثی در این زمینه‌ها رد و بدل شد".

سید محمود حسینی‌پور گفت: "ولی بحث استعفا اصلا نبود؛ حالا دوستانی که در رسانه‌ها به این شکل مطرح کردند احتمالا از ماهیت موضوع اطلاع نداشتند، ولی همین قدر بدانند که بنده استعفا ندادم و محکم تا لحظه‌ای که باشم کارم را انجام می‌دهم".
 
استاندار مازندران اظهار داشت: "استعفا در قاموس ما وجود ندارد؛ هر حوزه مدیریتی در فضای دولت بر اساس تکالیفی است که روی دوش انسان‌ها گذاشته می‌شود. ما تا زمانی که این تکلیف بر دوش ماست به کارمان ادامه می‌دهیم".
 
حسینی‌پور: استعفا ندادم/ مشکلات خانوادگی شرایطم را سخت کرده‌است
 
حسینی‌پور گفت: "امیدوار هستیم که انشاالله مسئولان و همه‌ی کسانی که در حوزه‌های اجرایی و اداری دارند کار می‌کنند محکم کار‌های خود را انجام بدهند، چون مردم از این دولت توقع دارند که کار‌ها به خوبی انجام شود".

او ادامه داد: "ما هم در واقع به عنوان یک سرباز کوچک در این استان به مردم عزیزمان خدمت می‌کنیم و انشاالله همه با همدیگر کار کنیم تا مشکلات استان را برطرف کنیم".

به گزارش خبرنگار ما از روز گذشته تا کنون موضوع استعفای استاندار به خبر مهم مازندران تبدیل شده بود و در شرایط فعلی مسئولان را دچار سردرگمی کرده بود که با تکذیب استعفا، آرامش به استان بازگشت.
 

انتهای پیام/۱۰۰۱/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها