دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
اختصاصی آوای خزر/
بازیکنان و کادر فنی تیم امید استقلال تهران با خانواده شهید حسین مشتاقی از شهدای مدافع حرم نکا، دیدار کردند.


به گزارش آوای خزر از شهرستان نکا، بازیکنان و کادر فنی تیم امید استقلال تهران در حاشیه برگزاری اردوی چند روزه در نکا، امروز به دیدار خانواده شهید حسین مشتاقی از شهدای مدافع حرم رفتند.
شهید حسین مشتاقی، خود یک پرسپولیسی و به قول معروف «دوآتیشه» بود و پدر او هم دست کمی از او نداشت، مادر و دو برادر شهید مشتاقی استقلالی بودند و همیشه برای یکدیگر کُری می‌خواندند.
محمدعلی مشتاقی پدر شهید حسین مشتاقی از پیشکسوتان داوری فوتبال نکا و همچنین معلم ورزش در آموزش و پرورش این شهرستان بوده است.

در این دیدار، پدر شهید مشتاقی درباره سجایای اخلاقی و منش پهلوانی شهید صحبت کرد و از نقش ورزش در موفقیت شغلی حسین که «تکاوری» بود، اشاره کرد.


علی سامره سرمربی تیم امید استقلال تهران که خود نیز زمانی بازیکن استقلال و تیم ملی بوده است، درباره دیدار امروز بازیکنان و کادر فنی این تیم به آوای خزر گفت: قرار شد قبل از آغاز بازیهای فصل، اردویی سه روزه را در نکا داشته باشیم و این کار انجام شد، امکانات خوبی را در اختیار تیم قرار دادند و خیلی به آینده‌داران تیم ما کمک کردند.
وی افزود: در این بین بود که متوجه شدیم، به‌تازگی شهر نکا افتخار تقدیم یکی از شهدای مدافع حرم را داشته که البته خود و خانواده‌اش نیز علاقمند به رشته فوتبال بودند، به همین منظور دیداری را با خانواده شهید مشتاقی هماهنگ کردیم و امروز به حضور آنها آمدیم.
سرمربی تیم امید استقلال تهران گفت: افتخاری نصیب ما شد که به حضور این خانواده شهید بیاییم، اعضای تیم از بچه‌های 18 ساله هستند و البته دیروز هم با جانبازان 70 درصد معلولیت دیداری داشتیم و بچه‌ها با دیدن آنها منقلب شدند.
علی سامره اظهار داشت: این نسل جدید را باید به طریقه‌های مختلف با نسل قدیم آشنا و وصل کنیم، زیرا احساس می‌شود که فاصله ای بین این دو نسل ایجاد شده است.
انتهای پیام/

تصاویر این دیدار:






































نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار