دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
فرماندار میاندرود:
نتیجه عملکرد مثبت رسانه‌ها توسعه پایدار است/ نیازمند فرهنگ و تفکر توسعه‌محور هستیم
فرماندار میاندرود با اشاره به نقش رسانه‌ها و اینکه عملکرد مثبت آنها می‌تواند توسعه پایدار را رقم بزند، گفت: فرهنگ و تفکر توسعه پایدار باید شکل بگیرد تا به پایداری مناسبی در توسعه و پیشرفت برسیم.

به گزارش آوای خزر از میاندرود، حسین منفردی فرماندار جدید این شهرستان که دو روزی از انتصابش می‌گذرد، امروز نشستی با مسئولان و خبرنگاران فعال در میاندرود داشت.

وی با تبریک هفته دولت، جایگاه رسانه‌ها را در اطلاع‌رسانی خدمات دولت مهم ارزیابی کرد و گفت: استاندار مازندران نیز در این زمینه تاکید کردند که برنامه‌های هفته دولت باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

حسین منفردی معتقد است که اگر عملکرد رسانه‌ها سبب سرعت‌بخشی به توسعه پایدار شود معلوم است که آنها وظیفه خود را به‌نحو شایسته انجام داده‌اند و در غیر این‌صورت باید در کار خود بازنگری کنند.

نتیجه عملکرد مثبت رسانه‌ها توسعه پایدار است/ نیازمند فرهنگ و تفکر توسعه پایدار هستیم

 فرماندار میاندرود در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اهمیت توسعه پایدار و اینکه نتایج توسعه پایدار شفاف‌سازی و کارآمدی مدیریت است، اظهار می‌دارد: هنوز مدیران توسعه‌محور واقعی نداریم؛ و تا فرهنگ و تفکر توسعه پایدار شکل نگیرد؛ با هر امکاناتی که در اختیار داشته باشیم نیز این امر محقق نمی‌شود.

 وی همچنین از زحمات علی غلامیان فرماندار سابق میاندرود قدردانی کرد، به مدیران شهرستان خسته‌نباشید گفت. بخشداران جوان میاندرود در بخش‌های مرکزی و گهرباران را افرادی جوان و تحصیلکرده و حامی دولت توصیف کرد که بازوان توانایی برای فرمانداری محسوب می‌شوند.

منفردی، جابجایی‌ها را سرعت و حرکتی جدید در مسیر خدمت دانست که به پیشرفت مدیریتی کمک می‌کند.

***

نتیجه عملکرد مثبت رسانه‌ها توسعه پایدار است/ نیازمند فرهنگ و تفکر توسعه پایدار هستیم

در این نشست، مجتبی اکبری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندرود با تبریک هفته دولت، از رسانه‌ها خواست که در آگاهی‌بخشی به جامعه بکوشند و به مطالبه‌گری نیازهایی که اقشار مختلف مردم اعلام می‌کنند، بپردازند.

سید ابراهیم علوی مدیر جهاد کشاورزی میاندرود از خسارات سیل و تخصیص اعتبار به سیل‌زدگان میاندورود صحبت کرد. او اظهار داشت از اعتباراتی که به سیل‌زدگان این شهرستان اختصاص داده شد؛ بخشی از آن به‌صورت بلاعوض و تسهیلات به کشاورزان اعطا شده و مابقی تا پایان شهریورماه 98 پرداخت می‌شود.

در ادامه سید محمود هادیان رییس اداره محیط زیست درباره پاک نگه‌داشتن شهر و فرهنگ‌سازی تفکیک زباله از آغاز در بین شهروندان سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که شهروندان با فراگیری آموزش‌ها در نگهداشتن شهری پاک کوشا باشند.

حجر عسگری بخشدار مرکزی نیز با گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر،  تأسی از این دو شهید را بر مدیران واجب شمرد.  او تاکید کرد که مسئولان باید با سعه صدر زیاد به انتقادات مردم توجه کنند و آن را در عملکردهای خود به‌کار بگیرند تا بتوانند با جلب رضایت مردم و با وجدانی آسوده به زندگی و فعالیت اجتماعی خود بپردازند.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1002

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار