دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
استاندار ولگاگراد:
مفاد تفاهمنامه مشترک بین ولگاگراد و مازندران باید دقیقا اجرا شود
استاندار ولگاگراد روسیه در نشست با استاندار مازندران در ولگاگراد، بر اجرای دقیق مفاد تفاهمنامه مشترک بین دو استان درباره افتتاح سرای تجاری در ولگاگراد تاکید کرد.

به گزارش آوای خزر، "آندری بوچاروف" امروز در دیدار با استاندار مازندران و هیات اقتصادی همراه ایشان در ولگاگراد با خیرمقدم به طرف ایرانی و ابراز خرسندی از میزبانی هیات مازندران، سطح این هیات را بسیار بالا توصیف کرد و با اشاره به سفر سال گذشته خود به مازندران، این استان را دارای قابلیت های بسیار زیاد و زمینه های همکاری آن با ولگاگراد را نیز فوق العاده توصیف کردند.

وی ضمن تشریح وضعیت ولگاگراد برای هیات مازندران، به تفاهمنامه سال گذشته بین دو استان اشاره و اجرای دقیق مفاد آن را مورد تاکید قرار دادند.

استاندار ولگاگراد با ابراز خرسندی از افتتاح سرای تجاری در ولگاگراد نقش این سرا را در معرفی توانمندی های استان مازندران بسیار حائز اهمیت دانست.

بوچاروف از بازدید سال گذشته خود در بندر امیرآباد گفت و استفاده از ظرفیت این بندر برای دسترسی استان ولگاگراد به آبهای گرم خلیج فارس را مورد تاکید قرار داد.

مفاد تفاهمنامه مشترک بین ولگاگراد و مازندران باید دقیقا اجرا شود

وی با اشاره به تلاش و برنامه های استاندار مازندران، آقای حسین‌زادگان را توانمند و پرانرژی توصیف کردند و از طرفی مازندران را در بین سایر استانهای دیگر کشور جمهوری اسلامی دارای تفاوت و برجستگی خاص عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به پیشینیه تاریخی این استان و ظرفیتهای بسیار خوبی که از آن سراغ داریم می تواند به عنوان استان پایلوت و محور همکاری های ولگاگراد و روسیه با جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد.

این نماینده عالی دولت در ولگاگراد، تولیدات کشاورزی استان مازندران و ولگاگراد را حائز اهمیت دانست و بر استفاده بیشتر از ظرفیتهای دو استان و تامین نیازهای دو کشور تاکید کرد.

سرای تجاری مازندران در ولگاگراد عصر روز گذشته با حضور استاندار و رئیس اتاق بازرگانی مازندران به عنوان نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و همچنین استاندار و رئیس اتاق بازرگانی ولگاگراد در 76 ویترین افتتاح شد.

انتهای پیام/1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها