دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
احمد فتحی تهیه کننده برنامه امیرستون خبر داد
تهیه کننده برنامه امیرستون از ضبط برنامه "امیرستون" در 5 روستای کوهستانی گلوگاه خبر داد
ضبط برنامه

به گزارش آوای خزر،احمد فتحی تهیه کننده برنامه امیرستون در روستای آغوزدره بخش هزارجریب شهرستان گلوگاه گفت: ضبط این برنامه را در 5 روستای کوهستانی شهرستان گلوگاه انجام دادیم و در ضبط آن از مردم محل بعنوان کارشناس، مجری و بازیگر، کمک گرفته شد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما رسالتی را نیز در زمینه به تصویر کشیدن آداب و رسوم و ترویج فرهنگ مردم در تمام مناطق استان از غرب تا شرق و مرکز برعهده دارد اظهار کرد: برنامه امیرستون علاوه بر آداب و رسوم به بحث معماری و بافت روستاهای منطقه که در جذب توریست موثر می باشد و همچنین در بحث غذاهای سنتی که از دسترنج محصولات غذایی مردم روستاهای منطقه نشأت میگیرد به کار خود ادامه می دهد.

وی گفت: رویکرد دیگر برنامه امیرستون  به تصویر کشیدن تولیدات و عملکردهای مسئولین و دولت در مناطق روستایی می باشد.

فتحی خاطرنشان کرد: این برنامه به شناسایی بخش های مختلف اقتصادی و صنایع دستی  افرادی که در زمینه اشتغال زایی و کار آفرینی در منطقه مثمر ثمر بوده اند توجه دارد.

تهیه کننده برنامه امیرستون اظهار کرد: یکی دیگر از ویژگی های امیرستون انتخاب مجریان،بازیگران و کارشناسان از بین مردم  همان روستا و منطقه می باشد.

وی افزود: برنامه امیرستون با بکارگیری جوانان و زنان و دختران منطقه در بحث صنایع و هنرهای دستی و افرادی که برای تقویت اقتصاد خانواده و جامعه نقش بسزایی دارند به شناسایی  ظرفیتهای موجود روستاهای این منطقه می پردازد.

فتحی عنوان کرد: از دیگر خصوصیات بارز این برنامه بکار بردن زبان بومی و محلی روستاهای مناطق مختلف استان و برخورداری از دو مجری پیشکسوت محمد جونیان(یارعلی)و رشیدبابا زاده(عمویادگار) جهت اجرای  هر چه بهتر برنامه می باشد.

وی گفت: تاکنون در ۵ روستای منطقه هزارجریب(سفیدچاه،آغوزدره،وزوار،اوارد،نیالا) به ضبط برنامه پرداخته است و بعد از آن به کار خود جهت ضبط برنامه در روستاهای شهرستان بهشهر و نکا و روستاهای غرب استان ادامه خواهد داد.
فتحی ضمن ابراز خرسندی از همکاری و همیاری مردم منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر و گلوگاه و تقدیر از آنان، بیان کرد: قرار است برنامه امیرستون در ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه ای در روز پنج شنبه  در بازده زمانی مشخص که از شبکه مازندران اعلان خواهد شد پخش شود.
وی در پایان از  عوامل برنامه (علی معصومی کارگردان،امرالله فرج ساز تصویربردار ،محمد افتخاری صدا بردار وهماهنگ کننده و محمد محمدی تدوینگر برنامه) جهت همکاری بی وقفه تقدیر به عمل آورد.
انتهای پیام/
 
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار