دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
بیست و سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران/۳
60 درصد ظرفیتهای بابلسر فعال نشده است
نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه توانمندیهای بابلسر باید شناسایی و دیده شود، اعلام کرد که 60 درصد ظرفیتهای بابلسر فعال نشده است.

آزاده بابانژاد - آوای خزر: سید محمود حسینی پور صبح امروز در بیست و سومین سفر شهرستانی خود به بابلسر، در جمع اقشار مردم این شهرستان که در سالن آمفی تئاتر شهید موسوی بهنمیر حضور داشتند، اظهار امیدواری کرد که به برکت وجود 553 شهید شهرستان بابلسر، این سفر پر از برکت باشد.

او با بیان اینکه دیدار با اقشار مختلف یکی از برنامه های قطعی و پربار سفرهای ما از منظر شنیدن صدای مردم است، افزود: بابلسر شهر توریستی استان است و با این همه؛ ماهیت تمدنی، و اصالت انقلابی و دینی خود را حفظ کرده است.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت: «مشهدسر» نام قدیم بابلسر است و اتصال آن به بارگاه امام رضا علیه السلام، هم اهمیت ویژه ای را به این شهرستان و مردم بخشیده و هم شخصیت های بزرگی را در دل خود دارد.
حسینی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشاورزی سنتی که باید به سمت کشاورزی صنعتی حرکت کند، اظهار داشت: باید ببینیم در طول این سالها کشاورزی در بابلسر چقدر رشد کرده و تا چه اندازه به سمت صنعتی رفته است.

او با بیان اینکه در برنج مافیا داریم و مافیا روی کشاورز تسلط دارد، تصریح کرد: اگر کسی بخواهد استقلال داشته باشد، خرید را تحریم و مانع ایجاد می کنند که این وضعیت با خواست کشاورزان و یکی شدن آنها می تواند به نفعشان رقم بخورد.

60 درصد ظرفیتهای بابلسر فعال نشده است

استاندار مازندران ادامه داد: یکی از برنامه هایی که برای برنج داشتیم این است که این محصول را به عنوان یک ثروت و مزیت برای کشور تعریف کردیم و گفتیم یک شرکت تعاونی در همه شهرهای استان شکل بگیرد.

او با بیان اینکه با رییس سازمان بورس نیز در مازندران صحبت شده و تصمیماتی گرفته شده است، تصریح کرد که برنج در تالار بورس عرضه شده و شرکتهای تعاونی می توانند از این طریق فعالیتهای خود را دنبال کنند ضمن آنکه تامین سم، کود و بذر نیز از مسیر تعاونی ها و اتحادیه ها باشد.

حسینی پور از جمع حاضر خواست تا در برنامه ریزی های شهرستانی حضور داشته و در کنار مسوولان باشند ضمن آنکه از سیاست های دولت مردمی استفاده از نظرات و راهکارهای اقشار مختلف به ویژه جامعه نخبگانی است.

استاندار مازندران با اشاره به حضور باشکوه مردم در پای صندوق آرا، گفت: در سپاس از این حماسه مردمی که وظیفه ما مسوولان سنگین تر شده، باید ببینیم که مشکلات مردم چیست و در رفع آنها بکوشیم.

60 درصد ظرفیتهای بابلسر فعال نشده است

او به نمایندگان اقشار مختلف گفت: باید این سوال پرسیده می شد که آیا ظرفیتهای بابلسر در مدیریت کلان بابلسر دیده شده و اگر دیده شده چرا احیا نشده؟

حسینی پور ادامه داد: اینطور نیست که جلسه ای برگزار و صحبتی بشود و برویم، بلکه از همین صبح فردا پیگیری مصوبات سفر آغاز می شود.
او به اقشار مختلف بابلسر گفت که برای ساختن شهرستان، از انتقادهای زودگذر و اختلافات بگذرید و به سمت اجرای راهکارها بروید.

حسینی پور با بیان اینکه باید توانمندی ها و ظرفیت های خالی بابلسر دیده شود و برای آنها برنامه ریزی شود، اعلام کرد که هنوز 60 درصد ظرفیتهای بابلسر فعال نشده است.

استاندار مازندران در پایان گفت: نباید منتظر بود که افرادی از جای دیگر برای بابلسر قدم بردارند بلکه این مردم، نخبگان، جامعه دانشگاهی و مسوولان هستند که باید حداقل هر ماه در چنین نشست هایی کنار هم باشند و مشکلات را چاره کنند.

انتهای پیام /۱٠٠۱

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها