دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
بیست و سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران/۵
حل معضل ۲۰ ساله‌ی ۳۵۰ سهام‌دار مسکن در بابلسر با وساطت استاندار
استاندار مازندران برای حل معضل ۲۰ ساله مربوط به یکی از شرکت‌های تعاونی مسکن در بابلسر که ۳۵۰ سهامدار دارد، پا در میانی کرد و به گفته یکی از سهامداران با راهکار ارائه شده - که به آن امیدوار هستیم - مشکل رفع می‌شود.
آوای خزرآزاده بابانژاد: بیست و سومین سفر شهرستانی سید محمود حسینی‌پور و هیأت همراه روز جمعه در بابلسر بود و مطابق تمامی سفرها، نخستین نشست استاندار با اقشار است.

در بین سخنرانان مراسمی که در کانون فرهنگی تربیتی شهید موسوی شهر بهنمیر، نظام‌مسائلی را به استحضار استاندار مازندران رساندند، نماینده شرکت تعاونی کارکنان نخل طلایی بابلسر بود که البته با فرصتی که استاندار به او داد، پشت تریبون آمد و سخن گفت.

سرهنگ آقا براری به استاندار مازندران گفت که در سال ۱۳۸۳ هر کدام از ۳۵۰ سهامدار شرکت مذکور مبلغ ۲۰ میلیون تومان را بابت زمین و برخی هم پول بیشتری حتی تا ۹۰ میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت مسکن ۸۰ تا ۸۵ متری پرداخت کردند و اکنون پس از دو دهه انتظار، خبری از مسکن نشد و همچنان یک زمین مانده است با گودبرداری ۶ متری که آب در آن جمع شده است و دیگر هیچ!

او با اشاره به اینکه تا کنون ۸ نفر از سهامداران فوت کرده‌اند و آن‌ها که مانده‌اند دیگر امیدی به خانه‌دار شدن ندارند، افزود: در خردادماه ۱۴۰۲ سهامداران تصمیم گرفتیم که زمین را به فروش برسانیم و این خواسته خانواده‌های ماست که یک جمعیت بیش از ۱۵۰۰ نفره را تشکیل می‌دهیم.

آقابراری توضیح داد که اسناد مربوط به زمین را پیمانکاران طرح در اختیار سهامداران نمی‌گذارند تا ببینیم دقیقا چه مقدار پول داده شده است، چون برخی وراث پس از فوت پدر یا مادرشان، پیگیر سهام هستند.
 
حل معضل ۲۰ ساله‌ی ۳۵۰ سهام‌دار در بابلسر با وساطت استاندار
او ادامه داد که حتی دستگاه قضایی هم نتوانست کاری از پیش ببرد و پس از گذشت ماه‌ها پاسخگو نبوده است لذا راهی جز اینکه به استحضار استاندار برسانیم نداشتیم.
 
به گزارش خبرنگار ما، استاندار مازندران در نشست شورای اداری که جمعه‌شب در سالن آمفی تئاتر دانشگاه مازندران برگزار شد، اشاره‌ای به این موضوع داشت و اعلام کرد که ما یک معضل ۲۰ ساله را با گفتگو و رایزنی چاره‌اندیشی کردیم و اگر از همان ابتدا نشستی چند جانبه در سطح شهرستان برگزار می‌شد شاید اکنون سهامداران در خانه‌های خود بودند.

پیرو این صحبت استاندار مازندران، صبح امروز شنبه با آقای آقابراری تماس گرفتم و جویای مسئله شدم، او ابتدا از فرصتی که استاندار مازندران در نشست با اقشار به او داد در حالی که قرار نبود صحبتی کند، قدردانی کرد و گفت: ایشان نهایت لطف را به ما داشتند و پس از آن جلسه نیز به فوریت موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
او ادامه داد: مدیرکل بازرسی، مدیرکل تعاون و رئیس اتاق تعاون استان و شهرستان نشستی سه جانبه داشتند و راهکار‌هایی پیش پای سهامداران قرار دادند که اگر عملیاتی شود و مسوولان چای کار بیایند این معضل حل می‌شود.
 
حل معضل ۲۰ ساله‌ی ۳۵۰ سهام‌دار مسکن در بابلسر با وساطت استاندار
آقابراری با بیان اینکه علت تعلل ۹ ماهه دستگاه قضایی در حالی که تخلف پیمانکار محرز است و شاکیان زیادی هم دارد را نمی‌دانیم، گفت: اکنون امیدمان به پیگیری مدیران کل است تا به حقوق خود برسیم.

او اظهار داشت: سهامداران در طول این سال‌ها ضرر و زیان زیادی را متقبل شدند و نگرانی‌های آن‌ها قابل وصف نیست، امیدواریم با فروش زمین و تقسیم سهام، بخشی از نگرانی‌های آن‌ها تمام شود.

آقابراری این را هم اضافه کرد که مساحت زمین ۱۰ هزار و ۵۰ متر بوده و قرار بود ساختمان‌های ۸۰ تا ۸۵ متری دو خوابه را در مدت سه یا چهار ساله تحویل بگیریم اما پیمانکار ۷ میلیارد تومان دریافت کرد و کاری از پیش نبرد.
 
انتهای پیام/۱۰۰۱/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها