دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
بیست و سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران/۴
۶۷ مصوبه در سفر به بابلسر پیش‌نویس شد
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به آماده‌شدن پیش‌نویس مصوبات شهرستان که تاکنون ۶۷ مورد است، تصریح کرد: تا دو روز دیگر مصوبات نهایی و سپس ابلاغ می‌شود.
آزاده بابانژادآوای خزر: سید محمود حسینی‌پور جمعه‌شب در شورای اداری شهرستان بابلسر و در جریان بیست و سومین سفر شهرستانی خود فلسفه انجام این رویداد را قرار داشتن در آستانه ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

او که در دانشگاه مازندران سخن می‌گفت؛ از حضور مدیران شهرستانی و استانی و اعضای شورای تأمین شهرستان بابلسر همچنین رییس این دانشگاه که روحیه انقلابی و جهادی دارند، قدردانی کرد.

استاندار مازندران با اشاره به افزایش مشارکت مردمی در انتخابات اظهار داشت که مسوولیت ما سنگین‌تر شده و مردم ما مستحق این است که ما مسوولان جهادی کار کنیم.

حسینی‌پور با اشاره به ارزیابی انجام‌شده از مدیران شهرستان بابلسر، تصریح کرد: فرصت دیگری به آندسته از مدیران دادیم که کار تیمی نداشتند، و در فرصت دیگری این ارزیابی را اعلام می‌کنیم.

او ادامه داد: مهمترین ارزیابی ما ارزیابی مردمی است که با میزان رضایت آن‌ها حاصل می‌شود؛ بنابراین مدیران شهرستانی باید از فردا تغییراتی بدهند که مردم این تحولات را احساس کنند.

استاندار مازندران گفت: دستگاه‌هایی که بیشترین نارضایتی مردمی را دارند دیگر فرصت حرکت با این قطار را ندارند و باید پیاده شوند، چون یکی از خواسته‌های قطعی رییس جمهور این است که کار مردم را درست انجام بدهید و رضایت آن‌ها را جلب کنید.

حسینی‌پور با بیان اینکه اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، افزود: باید با برگزاری جلسات هماهنگی و همدلی و با در کنار هم نشستن مشکلات مردمی را حل کنیم، اگر منیت‌ها کنار برود بسیاری از مسکلات حل می‌شود، موضوعات را شخصی نکنیم.

او ادامه داد: مردمی با حضور در انتخابات با مسوولان اتمام حجت کردند؛ اکنون نوبت ما مسوولان است که جهادی و شبانه‌روزی کار کنیم.
 
۶۷ مصوبه در سفر به بابلسر پیش‌نویس شد
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه ۲۰ مدیرکل از ۶۰ روستای شهرستان بابلسر بازدید کردند، افزود: ۴۹ نظام مسائل روستا‌ها احصا شده است واز فردا باید مردم نتیجه این سفر را احساس کنند.

حسینی‌پور با اشاره به آماده‌شدن پیش‌نویس مصوبات شهرستان که تاکنون ۶۷ مورد است، تصریح کرد: تا دو روز دیگر مصوبات نهایی، و سپس ابلاغ می‌شود.

او ادامه داد: در بخش اقتصادی ۲۶ مصوبه با ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای بنگاه‌های اقتصادی اختصاص یافت و پیش از آن نیز از محل‌های دیگر اعتباری ۳۳ میلیارد تا کنون به بنگاه‌های شهرستان تسهیلات پرداخت شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه مسابقه "ساختن مازندران قوی" را در این سفر‌های شهرستانی دیدیم، اشاره‌ای هم به خانه خلاق در شهر توریستی بابلسر داشت که از آن بازدید و عنوان کرد که مردم باید این تحولات را ببینند.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها