دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
تشریح سفر هیأت اقتصادی مازندران به روسیه/۲
رفع موانع گمرکی و جابجایی پول تجار ایرانی در روسیه
استاندر مازندران گفت: توافق شد که برای تجار ایرانی بازکردن ال. سی و جابجایی پول از طریق بیزینس بانک روسیه در هر حد و اندازه‌ای، انجام و موانع گمرکی نیز برداشته شود.
آوای خزر آزاده بابانژاد: در بخش دوم از تشریح سفر مقامات بخش دولتی و خصوصی استان مازندران به روسیه، که سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در جمع خبرنگاران به تشریح آن پرداخت، به مبحث مشکلات گمرکی و نقل و انتقالات مالی و پولی می‌پردازیم.

او اعلام کرد: یکسری مشکلات در بنادر آستاراخان و ولگاگراد و دیگر بنادر روسیه داشتیم که بعضا مواد غذایی مازندران تا یک ماه معطل می‌شد لذا با دستور رییس گمرک روسیه دو معاون ایشان مأمور شدند تا سریعا موانع را بردارند و این مواد غذایی در کوتاهترین زمان به روسیه برسد.

استاندار مازندران این را هم اعلام کرد که «روسلان دیویدف» مسوول گمرک روسیه که جایگاه فوق‌العاده‌ای در این کشور دارد در یک اقدام بی‌سابقه شخصا در نشست رفع موانع گمرکی حضور پیدا کرد و همه تعجب کردند.
 
رفع موانع گمرکی و جابجایی پول تجار ایرانی در روسیه
 
او ادامه داد: از مازندران و مزایای این استان با رئیس گمرک گفتیم و او با وجود اینکه تا کنون به مازندران نیامده است، اما موقعیت ژئوپلتیک مازندران را در آینده روابط سیاسی اقتصادی ایران و روسیه و کشور‌های حاشیه خزر بسیار مهم عنوان و اظهار کرد که جایگاه مازندران بسیار با اهمیت است و تاکید هم داشت که دو طرف برای تعامل حداکثری با یکدیگر باید کار کنیم تا مجموعه تعاملات اقتصادی را به نتیجه برسانیم.
 
استاندار مازندران گفت: حل مشکلات قرنطینه‌ای برخی از شرکت‌های صادرکننده آبزیان کشور و استان نیز حائز اهمیت بود که در این زمینه صحبت و تفاهمنامه‌ای امضا شد.
 
حسینی‌پور این نوید را داد که تمامی پیشنهادات و تفاهمنامه‌های سفر تبدیل به قرارداد و با حضور طرف روسی در  مازندران، قرارداد‌ها به امضا خواهد رسید.
 
رفع موانع گمرکی و جابجایی پول تجار ایرانی در روسیه
او یکی از مشکلات اساسی را در رابطه با مسائل بانکی تجار دو طرف عنوان و اعلام کرد: در جلسه‌ای که با مدیر بیزینس بانک روسیه داشتیم و تجار دو طرف هم حضور داشتند؛ توافق شد که برای تجار ما بازکردن ال. سی و جابجایی پول از طریق بیزینس بانک در هر حد و اندازه‌ای، انجام شود.

استاندار مازندران گفت: برای انتقال پول به روسیه از سوی تجار دو طرف با تعاملات بانکی که به عمل آمد دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: