دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
همگام با جشنواره «یاس»رامسر انجام می‎شود
همزمان با آغاز جشنواره بین‎المللی یاس، 15 فیلم رایگان طی 5 روز در شهر نکا اکران می‎شود، به دلیل نبود سینما در این شهر، فیلم‎های جشنواره یاس در مجتمع فرهنگی هنری نکا به نمایش درمی‎آید.
22 تا 26 آذرماه؛ اکران رایگان 15 فیلم در نکا + جدول فیلم

به گزارش آوای خزر از نکا، چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس با مجری
گری علی ضیاء عصر فردا با آغاز مراسم افتتاحیه در شهرستان رامسر با حضور جامعه سینمایی و تئاتر کشور رسماً کار خود را آغاز میکند. برنامه «استندآپ کمدی» نیز توسط علیرضا خمسه برگزار میشود.

در این جشنواره از داریوش بابائیان، داریوش اسدزاده، علی نصیریان و ثریا قاسمی قدردانی میشود، تجلیل خانواده دو شهید مدافع حرم نیز از دیگر برنامههای افتتاحیه است.

جشنواره بین‌المللی فیلم یاس در دو بخش بهترین مؤسسه شبکه نمایش خانگی و اقلام تبلیغی و اطلاع‌رسانی است که در مراسم افتتاحیه از منتخبان قدردانی میشود.

در برخی از شهرستانهای مازندران نیز از 22 تا 26 آذرماه نمایش فیلمهای جشنوارهای در دو بخش یادشده، فیلمها بصورت رایگان در معرض دید عموم قرار میگیرد.

در شرق مازندران و در شهرستان نکا نیز، مردم این منطقه میتوانند در سانسهای 15، 17 و 19 شاهد فیلمهای متنوعی از کشورهای مختلف باشند که البته بیشترین بخش آن را فیلمهای ایرانی تشکیل میدهند.

آثار سینمایی از آمریکا، ترکیه، آلمان، انگلیس و فرانسه در سانسهای 15 روزهای 22 تا 26 برگزار و در مجموع 15 فیلم طی 5 روز در این شهر اکران میشود.22 تا 26 آذرماه؛ اکران رایگان 15 فیلم در نکا

علاقمندان میتوانند برای دیدن این آثار که زمان آن بین 75 تا 100 دقیقه است، به مجتمع فرهنگی هنری امیرالمؤمنین (ع) نکا مراجعه و به رایگان شاهد این آثار هنری باشند.

شهر نکا از شهرهای شرق مازندران است که سینما ندارد و از بین شهرهای سورک، رستمکلا، خلیلشهر، گلوگاه، بهشهر و نکا در شرق مازندران، تنها بهشهر دارای یک سینما است که سابقه آن به بیش از نیم قرن میرسد، به دلیل نبود سینما در نکا، فیلمهای جشنواره یاس در مجتمع فرهنگی هنری این شهر اکران میشود.

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها