دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۴

به گزارش آوای خزر، اپلیکیشن اینستاگرام یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی آنلاین است که برای مشاغل امروزی در دسترس است. اما صاحبان مشاغل وظایف و موارد زیادی را باید در نظر بگیرند تا از این پلتفرم بهتر و بیشتر استفاده کنند. شما نیاز به رشد در تعداد فالور هایتان دارید. تا در نهایت تلاش خود را به درآمد و سود تبدیل کنید. باید یاد بگیرید که چگونه باید این اهداف را محقق کنید.

فالوئرهای اینستاگرام خود را با این ترفندها افزایش دهید

قبل از اینکه بتوانید تأثیر زیادی در اینستاگرام بگذارید، باید نحوه کار با آن را یاد بگیرید و بتوانید افراد بیشتری را به سمت صفحه خود بکشانید.

حضور خود را در اینستاگرام نشان دهید

هنگامی که شروع به جذب فالوئر کردید یا حتی قبل از آن (بسته به استراتژی شما) باید بر حضور خود در پلتفرم اینستاگرام تمرکز کنید. این شامل همه موارد است، از پست‌های شما گرفته تا استوری و تعامل با دیگران و محتوای آن‌ها برای اینستاگرام مهم است.

استفاده از اینستاگرام خود را با این نکات مفید ساده کنید

می‌توانید هر روز زمان زیادی برای اینستاگرام بگذارید، اما این حضور باید مفید باشد. مرور می‌تواند یک روش موثر برای افزایش دسترسی و تعامل باشد. اما تمرکز بر مهمترین اقدامات مهم است. شما باید استفاده از صفحه خود را بهینه سازی کنید.

محتوای مخصوص خود را در اینستاگرام و فراتر از آن ایجاد کنید

برخی از محتوای رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به صورت عمومی مشاهده شوند. اما اگر بیشتر روی محتوا کار کنید و از یک سری عناصر طراحی استفاده کنید و محتوای مخصوص خودتان را بسازید، پست‌های شما برجسته می‌شوند.

همین حالا با اینستاگرام درآمد کسب کنید

مطمئناً هدف اصلی شما با هر ابزار تجاری برای کسب و کار، در نهایت بهبود فروش بخش اصلی شما است. اما با استفاده درست از اینستا می‌توانید به میزان یک مغازه دار در آن فروش داشته باشید.

برای کسب درآمد از بازاریابی آنلاین استفاده کنید

فرقی نمی‌کند از اینستاگرام، وبلاگ یا تبلیغات آنلاین استفاده کنید، هدف نهایی شما بازاریابی و کسب درآمد است؛ بنابراین شما باید تکنیک‌های فروش در اینستا و درکل در فضای اینترنت را یاد بگیرید.

ایجاد تبلیغات چشم نواز اینستاگرام

مانند بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، اینستاگرام علاوه بر پست‌های ارگانیک، تبلیغات را نیز ارائه می‌دهد. از آنجا که این یک پلتفرم بصری است، شما می‌توانید با درخواست و ایجاد تبلیغات آنلاین فروش خود را رشد دهید. البته تبلیغات شما برای اثرگذاری باید کاملاً برجسته باشند.

با استفاده از ابزار موجود خود را نشان دهید

پلتفرم Linktree ابزاری محبوب برای کاربران اینستاگرام است و به شما امکان می‌دهد یک صفحه فرود با چندین لینک در قسمت بیو اینستا اضافه کنید. شما باید با استفاده از مطالب ضروری، لینک، استیکر، هشتگ و ... از بیو خود بهترین استفاده را ببرید.

کارمندان خود را به صورت آنلاین درگیر کنید

اینستاگرام و سایر سیستم عامل‌های اجتماعی صرفاً برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه نیستند. آن‌ها می‌توانند ابزارهای موثری برای درگیر کردن کارمندان شما نیز باشند.

درباره اقتصاد دیجیتال جدید بیاموزید

اینستاگرام یکی از پلتفرم‌هایی است که مورد توجه ویژه نسل Z است و این مشتریان جوان به سرعت در حال ایجاد یک اقتصاد دیجیتالی جدید هستند، پس باید شما هم آن را یاد بگیرید و استفاده کنید./باشگاه خبرنگار

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار