دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
در شصتمین جلسه شورای ششم ساری انجام‌شد؛
تصویب بودجه حدود ۳ هزار میلیارد تومانی شهرداری ساری/ افزایش ۳۵ درصدی بودجه شهرداری مرکز مازندران
با رای اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر ساری بودجه سال آینده شهرداری مرکز مازندران به مبلغ ۲ هزار و ۷۸۲ میلیارد تومان تصویب شد.
آوای خزرزهرا شریفی: شصتمین نشست شورای اسلامی شهر ساری عصر امروز دوشنبه با حضور اکثریت اعضای شورا و معاونان شهردار مرکز استان در صحن علنی شورا برگزار شد.

پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج)، به هفته درختکاری نیز اشاره کرد و با مهم بر شمردن حفظ و توسعه فضای سبز، از شهرداری ساری بویژه سازمان متولی خواست تا در حفظ و توسعه فضای سبز، برنامه‌های مناسبی را اتخاذ کند.

وی به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و از زحمات دلسوزانه، ایثار و فداکاری‌های این مجاهدان فی سبیل‌الله قدردانی کرد.

شعبانی همچنین به جلسات منظم و مکرر کمسیون بودجه در صحن شورای اسلامی شهر اشاره و بیان کرد:" بودجه" مهم‌ترین ابزار برای ریل‌گذاری در مسیر فعالیت شهرداری است از اینرو با همکاری کارشناسان این حوزه، مدیران شهرداری و اعضای کمیسیون بودجه به پایان رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری به افزایش ۳۵ درصدی بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تصویب این میزان بودجه سال آتی شاهد توسعه سازندگی و رضایتمندی شهروندان مرکز استان باشیم.

سیدحسن احمدی رئیس کمسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری میزان بودجه مصوب شهرداری را ۲ هزار و ۷۸۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان ۳۶ درصد جاری، ۶۴ درصد عمرانی و مابقی سایر موارد تعیین شده است.

بر اساس اعلام شهرداری، بودجه مورد نظر در حوزه‌های خدمات شهری و محیط زیست، ایمنی و مدیریت بحران، اجتماعی- آموزشی- فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی اختصاص می‌یابد.

همچنین در لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری ساری، میزان اعتبارات هزینه‌ای جاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان و اعتبارات تملکی و عمرانی نیز ۱ هزار و ۷۸۳ میلیارد تومان تعیین شده است.

به گزارش آوای خزر، بودجه شهرداری ساری در سال جاری، ۲ هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/۱۰۰۴/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها