دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران:
سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد دلاری دولت سیزدهم در کشتیرانی خزر/ استقرار نمایندگی کشتیرانی در قزاقستان
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سرمایه گذاری حدود ۹۰ میلیارد دلاری این شرکت در کشتیرانی خزر گفت و اینکه استقرار نمایندگی در کشور‌های حوزه خزر مورد هدف است که تاکنون ساختار‌های آن در قزاقستان شکل گرفته است.
آوای خزرآزاده بابانژاد: امروز جمعه ۱۹ اسفندماه، روز به یادماندنی برای صنعت کشتیرانی در مجتمع کاسپین بهشهر است. جایی در جوار ساحل بزرگترین دریاچه جهان که آغاز عملیات اجرایی چهار فروند شناور کانتینری و رو- رو را با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدیم.

در این مراسم، محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد: در راستای تقویت مسیر کشتیرانی در شمال کشور، سرمایه گذاری در یکی از بنادر روسیه را به مبلغ ۱۰ میلیون دلار معادل ۷۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار روبل انجام دادیم تا آن بندر تجهیز شد و مسیر کریدور شمال جنوب شکل خودش را داشته باشد.

او با بیان اینکه سال گذشته حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا در شمال و بیش از ۲۶ میلیون تن کالا در جنوب کشور جابجا کردیم.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امسال با رشد پنج درصدی در جابجایی کالا مواجهیم و به عدد ۲۹.۹ میلیون تن (۲۹ و ۹ میلیون) جابجایی کالا در کشور می‌رسیم.

مدرس خیابانی بیان کرد: در راستای حمل و نقل دریایی، حسب دستورات و تصممیات دولت سیزدهم، ناوگان شناور‌های ما در شمال کشور به تعداد ۲۶ فروند به ظرفیت ۱۰۵ هزار تن رسید که سال گذشته ظرفیت آن ۹۵ هزار تن بود.

او از اضافه شدن یک فروند شناور روسی ۷۵۰۰ تنی به ناوگان کشتیرانی خزر تا شهریور ماه امسال خبرداد.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: علاوه بر آن نیز ساخت چهار فروند شناور را قرارداد بستیم و امیدواریم این ریسکی که مجموعه کشتیرانی خرید تا به جای خرید کشتی، خودمان به سمت ساخت شناور برویم، شرکت صدرا بتواند به تعهدات خود عمل کند.

این مسوول اعلام کرد: ۳۶۰ میلیارد تومان مبلغ اولیه را در این طرح به مجموعه پرداخت کردیم. هنوز از تسهیلات بانکی نتوانستیم استفاده کنیم و این نکته حائز اهمیت است که نظام ساخت کشتی بر مبنای اخذ تسهیلات شکل می‌گیرد و امیدواریم از صندوق توسعه ملی منابعی را در اختیار بگیریم.

او با اشاره به آغاز عملیات ساخت دو فروند کشتی در مجتمع کاسپین تصریح کرد: عدد این قرارداد‌ها ۲۴ میلیون دلار است؛ ۲ فروند رو- رو کانتیری نیز داریم که طراحی و مهندسی آن به سرانجام رسیده است و برای هر فروند ۱۸ میلیون دلار قرارداد بستیم که در نتیجه برای این چهار فروند کشتی، ۶۰ میلیون دلار قرارداد را بستیم.
 
سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد دلاری دولت سیزدهم در کشتیرانی خزر/ استقرار نمایندگی کشتیرانی در قزاقستان
مدرس خیابانی گفت: حدود ۱۰ میلیون دلار سرمایه گذاری نیز در روسیه داشتیم. ۱۷ میلیون دلار نیز یک شناوری را از روس‌ها خریدیم؛ بنابراین تقریبا ۹۰ میلیون دلار سرمایه گذاری برای کشتیرانی شمال را در دولت سیزدهم داشتیم.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: برنامه ریزی کردیم تعدادی از شناور‌ها را خریداری و منتقل کنیم و تا انتهای سال آینده  ظرفیت ما - بدون احتساب چهار شناور- به ۱۲۰ هزار تن برسد.

این مسوول با بیان اینکه سالیانه می‌تواند یک فروند شناور به این ظرفیت اضافه شود، افزود: توسعه باید همسان باشد و متوازن شکل بگیرد.

او همچنین از شکل گیری نمایندگی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بنادر حاشیه خزر گفت که در قزاقستان ساختار‌های نمایندگی شکل گرفته و به نظر می‌رسید نقش لجستیکی را از مسیر‌های هند و چین به سمت کشور‌های حاشیه خزر سمت و سو بدهیم.

مدرس خیابانی همچنین اعلام کرد که خط کشتیرانی ونزوئلا نیز شکل گرفته است و استفاده از این ظرفیت، مستلزم ذائقه تجار است.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار