دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۶۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران:
توزیع ۲۸۰ میلیارد تومان وام اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در مازندران
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران اعلام کرد: ۲۸۰ میلیارد تومان وام اشتغالزایی توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران طی سال گذشته پرداخت شده است.
به گزارش آوای خزر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران، جلسه هماهنگی تسریع در جذب تسهیلات جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۱، در محل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران برگزار شد

در این جلسه که با حضور رحیم بخشی مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران، هادیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران، آهنگران معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان، عبدی معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به همراه مدیران امور شعب بانک‌های عامل با بنیاد برکت و مجریان طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران همراه بود، علاوه بر بحث و بررسی راهکار‌ها و برنامه‌های تسهیل در اعطای تسهیلات، از مدیران شعب بانک‌های عامل به خاطر خدمات ارزشمند و اشتغالزایی که ارائه داده‌اند، تقدیر و قدردانی صورت گرفت.

هادیان ضمن اشاره به این موضوع که جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مربوط به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال‌زا است، افزود: هدف ما رفع مشکلات جوانان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی جویای شغل است. در همین راستا موفق شدیم با ظرفیت‌های شبکه‌ای یعنی ۳۰ تسهیلگر که در تمام شهرستان‌های استان به طور فعال مستقر کردیم، آن دسته از مشاغل خرد و خانگی که نیاز به فعالیت و گسترش بیشتر دارند را شناسایی کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران در ادامه اظهار کرد: بانک‌های پارسیان، ملی، سپه، مهر، صادرات، ملت و تجارت در خصوص این طرح با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران همکاری میکنند. تاکنون از این محل ۲۸۰ میلیارد تومان وام به طرح‌های اشتغال خرد و خانگی پرداخت شده است که ۸۵ درصد از سهم مصوب استانی برای بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را شامل می‌شود. همچنین مصوب شد با همکاری بانک‌های عامل این عملکرد طی مدت باقیمانده به ۱۰۰ درصد تحقق یابد.

هادیان در ادامه افزود: نظام تسهیلگری بنیاد برکت موظف به پایش و پایداری مشاغل است. تا امروز تمام مشاغل و کارگاه‌هایی که ایجاد کردیم تنها با ۳ درصد ریزش مواجه بوده است و ۹۷ درصد از مشاغل خرد و خانگی از پایداری کامل برخوردار هستند. این مسئله بسیار قابل توجه بوده و جای امیدواری دارد. البته ما همچنان به تلاش‌هایمان ادامه می‌دهیم تا این ریزش ۳ درصدی را نیز شاهد نباشیم.
 
انتهای پیام/۱۰۰۱/
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
0
0
تا آقای سیدی هست وام دادن به نسل جوان خیلی سختت و نسل جوان باید گرفتاری زیاد بکشه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها